«Реконструкція благоустрою та прогулянкового майданчика з водовідведенням, в/м №7, вул. Городоцька, 40 у м. Львові»
Очікувана вартість
1 541 724,00 UAH
UA-2019-10-21-003906-b f162bd09080a49158289e5cf720e7034
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 24982002
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ветеранів, 2
Контактна особа: Клецун Володимир Зенонович
+380322600700
ztkeu_prozoro@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 13:47
Очікувана вартість: 1 541 724,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 417,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція благоустрою та прогулянкового майданчика з водовідведенням, в/м №7, вул. Городоцька, 40 у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, м. Львів,, вул. Городоцька, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3 згідно з об’ємами виконаних робіт протягом 14 банківських днів, але не більше 95% загальної вартості виконаних робіт за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після прийняття в експлуатацію закінченого об'єкту. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 20:03
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 19:59
Нуль.rar
21 жовтня 2019 19:59
Технічне завдання.rtf
21 жовтня 2019 19:59
Проект договору про закупівлю.doc
21 жовтня 2019 19:59
Тендерна документацiя.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000002 ● b88d84e09c7f4b15b10d0c5d1297b32d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-14 09:32:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 81

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-21-003906-b 21.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 11:05:15

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-10-21-003906-b, яка проводилася Західним територіальним квартирно-експлуатаційним управлінням (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що Замовником за результатами торгів укладено з ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» договір підряду від 27.11.2019 № 238 (далі – Договір № 238) на суму 1 506 544,00 грн з ПДВ.
Аналізом наявної в електронній системі закупівель (ТС «ProZorro») інформації щодо оплати виконаних робіт (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником здійснено у грудні 2019 року оплату за Договором № 238 в загальній сумі 326 029,25 гривень.
У призначенні платежу зазначено про додатковий договір №1 від 12.12.2019 року.
За умовами п. 18.1 укладеного Договору № 238 внесення змін у договір допускається тільки за згодою сторін або за ініціативи однієї сторони у визначеному умовами договору порядку, внесення змін у договір оформлюється додатковою угодою, яка є невід’ємною частиною договору, будь-які зміни та доповнення договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані (узгоджені) сторонами.
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, в електронній системі закупівель Замовником відповідна інформація про укладання додаткового договору №1 від 12.12.2019 до Договору № 238 не оприлюднено.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Надати інформацію про всі зміни, які вносилися до Договору № 238 і зазначенням реквізитів відповідних додаткових угод та суті внесених змін ?
2. Пояснити причини та підстави не опублікування відповідної інформації про внесення змін до Договору № 238 шляхом укладання додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-20 18:56:23

Пояснення

Повідомлення про внесення змін до договору та про виконання такого договору оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону саме щодо договорів про закупівлю у розумінні Закону. Тобто договорів укладених за результатом проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону, та у випадках передбачених частиною четвертою статті 36 Закону і статтею 10 Закону. Тобто в разі внесення змін до договору, що передбачені частиною 4 статті 3.
Відповідно, якщо вносяться зміни в договір з підстави, що не передбачена частиною 4 статті 36 Закону, то оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору в системі Прозорро не потрібно.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-20 18:39:56

Пояснення з власної ініціативи

Повідомлення про внесення змін до договору та про виконання такого договору оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону саме щодо договорів про закупівлю у розумінні Закону. Тобто договорів укладених за результатом проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону, та у випадках передбачених частиною четвертою статті 36 Закону і статтею 10 Закону. Тобто в разі внесення змін до договору, що передбачені частиною 4 статті 3.
Відповідно, якщо вносяться зміни в договір з підстави, що не передбачена частиною 4 статті 36 Закону, то оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору в системі Прозорро не потрібно.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-05-21 15:11:51

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-10-21-003906-b, яка проводилася Західним територіальним квартирно-експлуатаційним управлінням (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній на час проведення моніторингу редакції протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, 18.05.2020 Західним офісом Держаудитслужби опубліковано запит до Замовника, за яким, зокрема, необхідно було надати інформацію про всі зміни, які вносилися до Договору № 238 і зазначенням реквізитів відповідних додаткових угод та суті внесених змін.
Проте, в опублікованій Замовником 21.05.2020 відповіді зазначено лише пояснення та обґрунтування щодо причин та підстави не опублікування відповідної інформації про внесення змін до договору.
За умовами п. 18.1 укладеного Договору № 238 внесення змін у договір оформлюється додатковою угодою, яка є невід’ємною частиною договору.
Зазначаємо, що нормами частини 1 статті 10 Закону встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Окрім того, загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві відповідно до Цивільного кодексу України затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668).
Згідно з пунктами 1 та 2 Постанови КМУ № 668 положення вказаних Загальних умов визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення, зокрема, робіт з реконструкції будівель і споруд, і є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника.
У пункті 5 Постанови КМУ № 668 визначено істотні умови договору підряду.

Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати:
1. Інформацію про всі зміни, які вносилися до Договору № 238 із зазначенням реквізитів відповідних додаткових угод та суті внесених змін ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-26 11:34:02

Пояснення з власної ініціативи

На вимогу додається додаткове пояснення та копія Додаткової угоди №1 до Договору підряду

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо моніторингу закупівлі по об’єкту «Реконструкція благоустрою та прогулянкового майданчика з водовідведенням, в/м №7, вул. Городоцька, 40 у м. Львові» В частині 3 розділу 6 тендерної документації та примітці до Проекту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Замовник мав на увазі, що за час, який пройде від дати оголошення до дати укладання договору з переможцем торгів можуть відбутись зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти і тоді договір, який буде укладено з переможцем торгів буде скоригований на такі зміни. В той же час, істотні умови договору не можуть бути змінені, крім випадків, які зазначені в проєкті договору та в частині 3 розділу 6 тендерної документації. Таким чином порушення відсутні. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що в недотримання вимог пункту 1.1.6 частини 1.1 та пункту 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» у складі тендерної пропозиції Договірну ціну (у вигляді текстового документу) надано без відповідних розрахунків, зокрема, прибутку, адміністративних витрат, а також розрахунку витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Учасником ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» в складі пропозиції завантажено як документ договірну ціну в сканованому вигляді та локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат і модель договірної ціни у форматі .imd., що означає в форматі програмного комплексу АВК. Отже, відповідно до завантаженого документу у складі пропозиції учасника у вигляді моделі договірної ціни, Замовник самостійно перевіряє необхідну інформацію, яка включає розрахунки прибутку, адміністративних витрат, а також розрахунку витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Окрім того, відповідно до Тендерної документації Розділу 3, п.1.3. Формальні (несуттєві) помилки зазначено : «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника… Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»…». Отже, до формальних (несуттєвих) помилок відносяться, зокрема, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наведений у складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно ст..22 Закону формальними(несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Таким чином, Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету та визначено що у тендерній пропозиції порушення відсутні . Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» надано локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до них, у яких враховано вартість роботи таких машин та механізмів, як крани на гусеничному та автомобільному ходу, бульдозери та виконання таких робіт, як розроблення грунту бульдозерами, засипка траншей і котлованів бульдозерами. Учасником ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» в складі пропозиції подано Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази № 01/11-02 від 01.11.2019. В п. 28 і п. 29 зазначені міні-екскаватори гусеничні марки JCB 8045 і JCB 8030. На підтвердження використання даної техніки подані також копія договору про надання послуг та копії технічних паспортів. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі». Вимога щодо наявності в учасника техніки відповідно до Відомості ресурсів відсутня. Під час розгляду пропозиції учасника тендерним комітетом було встановлено, що відповідно до технічних характеристик, отриманих з Інтернет-ресурсів міні-екскаватори гусеничні JCB 8045 та JCB 8030 обладнані ковшом та бульдозерним відвалом. Крім того є можливість за допомогою стріли екскаватора здійснювати монтажні роботи трубопроводів та конструкцій. Таким чином, наявною технікою учасник може виконати земляні та монтажні роботи. Отже, подання в складі тендерної пропозиції альтернативної техніки, якої є достатньо для виконання замовлення не є порушенням в розумінні тендерної документації.

2020-06-02 17:56:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління, 24982002, Україна, Львів, вул. Ветеранів, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція благоустрою та прогулянкового майданчика з водовідведенням, в/м №7, вул. Городоцька, 40 у м. Львові», 1541724UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: f162bd09080a49158289e5cf720e7034, 2019-10-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-10-21-002005-c ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2019 (протокол № 440); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД»; протокол №466 від 08.11.2019 кваліфікації тендерної пропозиції учасника; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду виконання робіт від 27.11.2019 № 238, інформацію щодо здійснених оплат за договором у розділі «Перевірити оплати» електронної системи закупівель, опубліковані Замовником пояснення на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. Форми документів у сфері публічних закупівель, в тому числі форму оголошення про проведення відкритих торгів, затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490). При цьому у пункті 2 Наказу Мінекономрозвитку №490 визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, в опублікованій формі оголошення про проведення відкритих торгів (у форматі pdf) Замовником не вказано інформації про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника опис методики оцінки тендерної пропозиції за критерієм «ціна» (частина 1 розділу 5) не містить інформацію про врахування податку на додану вартість. В пункті 1.1.6 частини 1.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Замовник вправі звернутися до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. При цьому зазначено, що непідтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено можливості надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені у статті 30 Закону, ненадання документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (окрім ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, вказаних у статті 17 Закону) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Отже, встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання зразків продукції після закінчення торгів (на вимогу Замовника) суперечать нормам статей 25, 28 та 30 Закону. Відповідно до частини 3 розділу 6 тендерної документації проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Водночас, в частині 3 розділу 6 тендерної документації та примітці до Проекту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до пункту 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни та кошторис. За вимогами пункту 1.1.6 частини 1.1 розділу 3 тендерної документації учасниками Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу, Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково). Водночас, проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що в недотримання вимог пункту 1.1.6 частини 1.1 та пункту 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» у складі тендерної пропозиції Договірну ціну (у вигляді текстового документу) надано без відповідних розрахунків, зокрема, прибутку, адміністративних витрат, а також розрахунку витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. На підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності матеріально-технічної бази в пункті 1.1 частини 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками відомостей про наявність матеріально-технічної бази відповідно до запропонованої форми Таблиці «а», що визначена у даному Додатку, з включенням до переліку техніки машин та механізмів, які необхідно використовувати при виконанні робіт. При цьому у вказаному пункті зазначено, що кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Наявність автомобільної техніки необхідно було підтвердити документально (копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку та копії технічних паспортів на автомобільну техніку). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» надано локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до них, у яких враховано вартість роботи таких машин та механізмів, як крани на гусеничному та автомобільному ходу, бульдозери та виконання таких робіт, як розроблення грунту бульдозерами, засипка траншей і котлованів бульдозерами. Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції вказаного учасника довідки №01/11-22 від 01.11.2019, ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» заплановано залучити субпідрядника (ТОВ «Інвестрембуд») для виклнання наступних робіт: улаштування блискавкозахисту, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пусконалагоджувальні роботи, влаштування зовнішніх мереж каналізації. Отже, виконання робіт із зняття та складування родючого шару грунту бульдозерами (Локальний кошторис 1-1-1), робіт по тепловій мережі із застосуванням роботи кранів на гусеничному та автомобільному ходу (Локальний кошторис 6-1-1) та загальнобудівельних робіт (Локальний кошторис 2-1-1, земляні роботи, фундаменти, стіни, перекриття тощо) із застосуванням бульдозерів та кранів мали б виконуватись силами ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД». Проте, у поданій ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» у складі тендерної пропозиції інформаційній довідці (від 01.11.2019 №01/11-2) про наявність матеріально-технічної бази відповідна інформація щодо наявності в учасника вищенаведеної техніки відсутня, будь-які документи щодо наявності такої техніки (копії договорів оренди, лізингу, надання послуг, копії технічних паспортів тощо) в тендерній пропозиції учасником не надані. Таким чином, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД», який не відповідав кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у тендерній документації, а також тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, визначено вказаного учасника переможцем торгів (протокол №466 від 08.11.2019) та укладено з ним договір підряду від 27.11.2019 № 238 на суму 1 506 544,00 грн з ПДВ. За умовами частини 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору, учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 3 % вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Питання фактичного внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника під час моніторингу не досліджувалося у зв’язку з відсутністю відповідної інформації в електронній системі закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвиту № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, а також встановлення у тендерній документації вимог, шо суперечать нормам статтей 25, 28, 30, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" 1 506 554,00
UAH з ПДВ
1 506 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.І.Т. НОВА" 1 529 945,60
UAH з ПДВ
1 529 945,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 16:12
sign.p7s
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ЛС1_1-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ИВРЛС_6-1-2.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
r_223_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.xls
05 листопада 2019 16:07
223.imd
05 листопада 2019 16:07
Підписаний_св-во РЕЙТИНГ.pdf
05 листопада 2019 16:07
Підписаний_Витяг_12.09.2019.pdf
05 листопада 2019 16:07
Підписаний_G1019-8835-GL_tender.pdf
05 листопада 2019 16:07
Отсутствие санкций .pdf
05 листопада 2019 16:07
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
05 листопада 2019 16:07
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2019 16:07
Технічна частина.pdf
05 листопада 2019 16:07
Реєстр документів.pdf
05 листопада 2019 16:07
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 16:07
Паспортні дані.pdf
05 листопада 2019 16:07
Кваліфікаційні критерії.pdf
05 листопада 2019 16:07
Інші документи.pdf
05 листопада 2019 16:07
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ЛС1_1-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ИВРЛС_6-1-2.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
r_301_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.xls
06 листопада 2019 11:49
Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 11:49
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 11:49
Кваліфікаційні критерії.pdf
06 листопада 2019 11:49
Договірна ціна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
#32638853
Переможець 1 506 554,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 18:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
#32638853
1 506 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 листопада 2019 16:22
Договір підряду укладений
27 листопада 2019 16:21
sign.p7s зміни до договору
30 червня 2020 17:14
Договір розірвання укладений
30 червня 2020 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 306 287,40
UAH (в тому числі ПДВ 51 047,90 UAH)
Причини розірвання договору: відсутність фінансування зі сторони замовника

Актуальні тендери

До пошуку