Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне пальне
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003763-b ● e194d37283324439a4b2b04946b63d30
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192833 |
Вебсайт: | http://www.dpssp.zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан С.П. Корольова, 3/14 |
Контактна особа: |
Іванюк Марина Павлівна 380412474763 buhgalter-zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Дизельне пальне (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан С.П. Корольова, 3/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів з дня отримання товару, рахунку та накладної на Товар. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 17:58 |
ДЗ Дизпаливо.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003763-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 06 листопада 2019 15:12
Щодо неправомірної дискваліфікації учасника
Відсутність листа-згоди з порядком розрахунків не суперечить та дублює умови "Проекту договору", який наданий та отримав згоду ТОВ "Манго-Груп" до складу тендерної пропозиції, а саме:
абзац 1 Порядку розрахунків "Оплата за договором здійснюється відповідно до ст. 23, ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України лише за фактично надані товари чи послуги (виконані роботи) на підставі належним чином оформлених документів Виконавця при наявності бюджетних призначень на ці цілі" не суперечить та дублює п 4.1 та п. 4.2 Договору "4.1. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України, в
безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів
з дня отримання товару, рахунку та накладної на Товар.
4.2. Продавець зобо’язаний передати Покупцеві, а Покупець зобо’язаний отримати від
Продавця довірчі документи (талони пластикові, паперові або паливні скретч-картки) на придбану
кількість ПММ, як підтвердження здійснення оплати Товару."
абзац 2 Порядку розрахунків "Оплата Товару здійснюється у національній валюті України, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця." дублює п. 4.1 Договору «Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України, в
безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів
з дня отримання товару, рахунку та накладної на Товар.»
абзац 3 Порядку розрахунків "У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом п’яти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються." Умовами Договору не передбачено накладання будь-яких штрафних санкцій щодо не оплати Замовником Виконавцю коштів більше ніж 5 робочих днів з дати отримання товару Замовником.
Враховуючи вищевказане, просимо відхилити рішення тендерного комітету та визнати переможцем тендеру ТОВ "Манго-Груп"
Розгорнути
Згорнути
абзац 1 Порядку розрахунків "Оплата за договором здійснюється відповідно до ст. 23, ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України лише за фактично надані товари чи послуги (виконані роботи) на підставі належним чином оформлених документів Виконавця при наявності бюджетних призначень на ці цілі" не суперечить та дублює п 4.1 та п. 4.2 Договору "4.1. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України, в
безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів
з дня отримання товару, рахунку та накладної на Товар.
4.2. Продавець зобо’язаний передати Покупцеві, а Покупець зобо’язаний отримати від
Продавця довірчі документи (талони пластикові, паперові або паливні скретч-картки) на придбану
кількість ПММ, як підтвердження здійснення оплати Товару."
абзац 2 Порядку розрахунків "Оплата Товару здійснюється у національній валюті України, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця." дублює п. 4.1 Договору «Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України, в
безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів
з дня отримання товару, рахунку та накладної на Товар.»
абзац 3 Порядку розрахунків "У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом п’яти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються." Умовами Договору не передбачено накладання будь-яких штрафних санкцій щодо не оплати Замовником Виконавцю коштів більше ніж 5 робочих днів з дати отримання товару Замовником.
Враховуючи вищевказане, просимо відхилити рішення тендерного комітету та визнати переможцем тендеру ТОВ "Манго-Груп"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 18:07
Тендерним комітетом Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації розглянуто Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» у допороговій закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) (ідентифікатор UA-2019-10-21-003763-b) та повідомляємо наступне.
Відповідно до Розділу 3. Порядок розрахунків Документації допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації у передбачено що «Учасник надає у складі документів пропозиції відповідний лист-згоду з вищезазначеним порядком розрахунків».
Відповідно до Розділу 4 Документації допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі пропозиції, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені наказом № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, пропозиція Учасника допорогової закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП» не містить у складі пропозиції лист-згоду з порядком розрахунків, вона має бути відхилена.
Отже, на підставі Розділу 4 Документації допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), відповідно наказу ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації правомірно прийнято рішення про відхилення цінової пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», як такої що не відповідає умовам закупівлі.
Відповідно до Розділу 3. Порядок розрахунків Документації допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації у передбачено що «Учасник надає у складі документів пропозиції відповідний лист-згоду з вищезазначеним порядком розрахунків».
Відповідно до Розділу 4 Документації допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі пропозиції, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені наказом № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, пропозиція Учасника допорогової закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП» не містить у складі пропозиції лист-згоду з порядком розрахунків, вона має бути відхилена.
Отже, на підставі Розділу 4 Документації допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), відповідно наказу ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації правомірно прийнято рішення про відхилення цінової пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», як такої що не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
51 160,00
UAH з ПДВ
|
50 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
50 880,00
UAH з ПДВ
|
50 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
52 440,00
UAH з ПДВ
|
50 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
51 480,00
UAH з ПДВ
|
50 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
53 000,00
UAH з ПДВ
|
53 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
50 040,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
50 040,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
50 040,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:24
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
50 280,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:25
|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" #42647162 |
Переможець |
50 520,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір на пальне.pdf | укладений |
08 листопада 2019 13:44
|