Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сейф-пакети
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003641-b fc44301534e44b2cbf5384c5501a7b97
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 17:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 17:29
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 тисяч штук
сейф-пакети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару та підписання накладної на оплату товару протягом 7-ми банківських днів. Джерело фінансування - державний бюджет України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 17:25
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання першого: в нашій документації не зазначено ані марку, ані модель предмета закупівлі, а лише технічні характеристики. Читайте уважно документацію. Щодо питання участі в закупівлі ФОП: відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 17:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУРЬЕР-ПАК" 60 200,00
UAH з ПДВ
60 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 09:56
Статут.pdf
25 жовтня 2019 09:56
Протокол.pdf
25 жовтня 2019 09:56
НДС.jpeg
25 жовтня 2019 09:56
Наказ.pdf
25 жовтня 2019 09:56
Додаток 3.pdf
25 жовтня 2019 09:56
Додаток 1.pdf
25 жовтня 2019 09:56
ВИТЯГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУРЬЕР-ПАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУРЬЕР-ПАК"
#38768602
Переможець 60 200,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:37

Документи

29 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:33
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУРЬЕР-ПАК"
#38768602
60 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:33
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:24
договір укладений
24 грудня 2019 14:23