Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту підлоги приміщень будівлі складу маяково-технічного майна (інв. № 10311382) Одеського маякового містечка
Очікувана вартість
115 652,38 UAH
UA-2019-10-21-003522-b 7539d709f9bc4c0c94cfe2474b774ea4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність здійснення закупівлі додаткової закупівлі послуг в того самого постачальника, які не були передбачені попереднім договором, але які є необхідними для якісного виконання договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 17:56
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту підлоги приміщень будівлі складу маяково-технічного майна (інв. № 10311382) Одеського маякового містечка (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Маячний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата у розмірі 30% від вартості послуг за Договором з ПДВ здійснюється протягом 5-ти банківських днів після підписання Акта про початок надання послуг. Аванс 5 Банківські 30
Iнша подія Остаточний розрахунок здійснюється протягом 15-ти банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором за умови виконання п.п. 6.3.7-6.3.9 Договору. В Акті приймання-передачі наданих послуг для підтвердження використання коштів попередньої оплати зазначається розмір такої попередньої оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

21 жовтня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУІЗА" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
#13877029
Переможець 115 652,38
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 17:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУІЗА" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
#13877029
115 652,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:30
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:58
0411-2-19 від 04.11.2019 (ПП - дод.послуги - підлога складу МТМ).pdf укладений
04 листопада 2019 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 115 652,38
UAH (в тому числі ПДВ 19 275,40 UAH)