ДК 021:2015 «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» (послуги з поточного ремонту з виготовленням та встановленням рентгенозахисних дверей приміщення кабінету променевої діагностики в будівлі поліклініки КНП "Клінічна лікарня №5" СМР за адресою:м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002733-b e6ca8ef110a34d80a542ffa360038376
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження замовника: 40007, Україна, Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа замовника: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 08:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту з виготовленням та встановленням рентгенозахисних дверей приміщення кабінету променевої діагностики в будівлі поліклініки КНП "Клінічна лікарня №5" СМР за адресою:м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 15:41
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 3.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 1.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 4.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 2.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 5.docx
21 жовтня 2019 15:40
креслення.pdf
21 жовтня 2019 15:40
додаток 6.doc
21 жовтня 2019 15:40
тендерна документація пот ремонт двері.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку