ДК 021:2015 «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» (послуги з поточного ремонту з виготовленням та встановленням рентгенозахисних дверей приміщення кабінету променевої діагностики в будівлі поліклініки КНП "Клінічна лікарня №5" СМР за адресою:м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002733-b e6ca8ef110a34d80a542ffa360038376
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 08:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту з виготовленням та встановленням рентгенозахисних дверей приміщення кабінету променевої діагностики в будівлі поліклініки КНП "Клінічна лікарня №5" СМР за адресою:м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 15:41
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 3.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 1.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 4.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 2.docx
21 жовтня 2019 15:40
Додаток 5.docx
21 жовтня 2019 15:40
креслення.pdf
21 жовтня 2019 15:40
додаток 6.doc
21 жовтня 2019 15:40
тендерна документація пот ремонт двері.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку