Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтер) - джерело фінансування - міський - медична субвенція з державного бюджету
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-10-21-001708-b c3ca9a857ddd4bf8abfe101ef606a2ac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сніжанна Качановська

+380985715309 roddom.2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольський міський пологовий будинок»
Код ЄДРПОУ: 01990619
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Пашковського, буд. 36
Контактна особа: Сніжанна Качановська
+380985715309
roddom.2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 13:17
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Комп’ютерне обладнання (принтер).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Пашковського,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,шановний учаснику! Якщо Ви звернули увагу на тендерну документацію, то в Додатку №2 першому стовбчику прописано "Неттоп ASUS Mini PC PN40 у зборі, або еквівалент", тому наша відповідь на цю частину - так, аналоги (торгові марки або моделі ) будуть розглядатися тендерним комітетом. Друга частина - так, всі учасники, які приймали участь, та за системою були обрані переможцем, будуть розглядатися тендерним комітетом. Цінова пропозиція та якість товару - першочергові складові. У формі пропозиції Вами може бути визначена вартість як з ПДВ так і без ПДВ, у залежності від Вашого статусу оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 21 000,00
UAH з ПДВ
20 379,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 420,00
UAH з ПДВ
20 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 12:53
Оновлена пропозиція.PDF
01 листопада 2019 13:07
Витяг з ЄДР.PDF
01 листопада 2019 13:07
Виписка з ЄДР.PDF
01 листопада 2019 13:07
Реквізити підприємства.PDF
01 листопада 2019 13:07
Довідка щодо сертифікації.PDF
01 листопада 2019 13:07
Довідка щодо оподаткування.PDF
01 листопада 2019 13:07
Довідка щодо ліцензування.PDF
01 листопада 2019 13:07
Довідка щодо статуту.PDF
01 листопада 2019 13:07
статистика копия.pdf
01 листопада 2019 13:07
протокол.pdf
01 листопада 2019 13:07
наказ.pdf
01 листопада 2019 13:07
Технічні характеристики.PDF
01 листопада 2019 13:07
Пропозиція.PDF
01 листопада 2019 13:07
Відомості про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Переможець 20 379,60
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 15:32

Документи

07 листопада 2019 15:31
Протокол №07-11-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
20 379,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2019 15:31
Протокол №07-11-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 до Договору №12-П.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:57
Договір №12-П.pdf укладений
12 листопада 2019 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у додаток №1 до Договору № 12-П від 12 листопада 2019 р. 2. Решта пунктів Договору № 12-П від 12 листопада 2019р. залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода: 3.1. С невід'ємною частиною Договору № 12-П від 12 листопада 2019р. 3.2. Вступає в силу з моменту підписання. 3.3. Складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі сторін.
Номер договору про закупівлю: №12-П
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML