код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект меблів для кабінету хімії та біології)
Очікувана вартість
97 910,00 UAH
UA-2019-10-21-000793-b b929333d050f4a7a86cea7cec32611f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:35
Очікувана вартість: 97 910,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 489,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
комплект меблів для кабінету хімії та біології (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Героїв 55-ї бригади, 3-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 10:41
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 10:40
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
21 жовтня 2019 10:40
Додаток_3_лист-згода.docx
21 жовтня 2019 10:40
Додаток 2 проект договору меблі.docx
21 жовтня 2019 10:40
1-ТД_шкільні меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-000793-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 11 листопада 2019 15:37
Щодо дискваліфікації
Тов Компанією "Меблеві технології" в складі тендерної документації надано документ 2.13 Дозвільні документи в яких вказано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на запропонований товар, а саме – стіл вчителя з тумбою, стілець учнівський регульована висота (ростова групи 4-6).
А саме в сертифікаті ДСТУ ГОСТ "Меблі для навчальних закладів. Загальні вимоги" п.44 вказано стіл з тумбою, що є аналогічним стіл вчителя з тумбою.
в сертифікаті 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні вимоги" п.34 вказано стілець учнівський регульована висота (ростова групи 4-6).
в зявзку з вище викладеним просимо переглянути рішення Тендерного комітету, щодо дискваліфікації нас в оголошеній закупці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2019 15:37
Ознайомившись з вимогою ТОВ Компанія «Меблеві Технології» Замовник зазначає про наступне: частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачається, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога про усунення порушень UA-2019-10-21-000793-b не містить вимог передбачених ч. 3 ст. 30 Закону.
Абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону передбачає, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, Учасник в даному випадку звертається не зі зверненням, а з вимогою переглянути рішення, що не передбачено Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Строк подання тендерних пропозицій закінчився 06.11.2019 року о 17 год. 00 хв.
Строк на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 27.10.2019 року.
Згідно з ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що вимога подана не у спосіб визначений Законом та не підлягає розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 70 250,00
UAH з ПДВ
70 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТМ "БРІК" 78 714,00
UAH з ПДВ
78 714,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 82 100,00
UAH з ПДВ
82 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 97 800,00
UAH з ПДВ
97 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 16:30
sign.p7s
06 листопада 2019 16:29
6 Проект договору.pdf
06 листопада 2019 16:29
5. Гарантійний лист санкції.pdf
06 листопада 2019 16:29
4.9 Анкета учасника.pdf
06 листопада 2019 16:29
4.7 Лист-згода.pdf
06 листопада 2019 16:28
4.6 Довіреність.pdf
06 листопада 2019 16:28
4.5 Доручення.pdf
06 листопада 2019 16:28
4.1 Статут.pdf
06 листопада 2019 16:28
3 Лист-гарантія_ ст. 17 Закону.pdf
06 листопада 2019 16:28
1.4 Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2019 16:28
1.3.2 Лист відгук Білоозерка.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 16:57
ІІІ. Інші документи.rar
06 листопада 2019 16:57
2. Технічна частина.rar
06 листопада 2019 16:57
Кваліфікаційні критерії.rar
06 листопада 2019 16:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:18
sign.p7s
06 листопада 2019 13:15
Інші документи.zip
06 листопада 2019 13:15
Технічна частина.zip
06 листопада 2019 13:15
Кваліфікаційна частина.zip

Публічні документи

20 листопада 2019 15:17
Довідка МВД.pdf
20 листопада 2019 15:17
Договір ДФС.pdf
01 листопада 2019 12:12
sign.p7s
01 листопада 2019 11:39
2 Технічна частина.rar
01 листопада 2019 11:39
3 Інші документи.rar
01 листопада 2019 11:39
1 Кваліфікаційна частина.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Компанія Меблеві Технології
#32819986
Відхилено 70 250,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:37
ТОВ "ТМ "БРІК"
#43068219
Відхилено 78 714,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 10:14
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2439911059
Відхилено 82 100,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 10:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
Переможець 97 800,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
97 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 грудня 2019 17:34
sign.p7s укладений
02 грудня 2019 17:34
3916_4.pdf укладений
02 грудня 2019 17:33
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2020 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 300,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку