Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху терапевтичного корпусу КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195)
Очікувана вартість
2 741 904,00 UAH
UA-2019-10-21-000753-c 50d689a0a7bc49cd9e6edf8d4e5b0bde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Аліна Володимирівна

0667762939 LIKAR17@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003787
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195
Контактна особа: Назаренко Аліна Володимирівна
0667762939
LIKAR17@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:31
Очікувана вартість: 2 741 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 709,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху терапевтичного корпусу КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Московський, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В (далі – Акт) та на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (бюджет міста Харкова). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 17:04
ТД_1571312060 на прозоро.docx
21 жовтня 2019 17:04
оголошення на прозоро.docx
21 жовтня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 17:04
ТД_1571312060 на прозоро.docx
21 жовтня 2019 16:35
ТД_1571312060 на прозоро.docx
21 жовтня 2019 17:04
оголошення на прозоро.docx
21 жовтня 2019 16:35
оголошення на прозоро.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000032 ● 49042895b2554c3bb27412d32ad83a4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2019 № 279
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.11.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.11.2019 № 279

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2019-10-21-000753-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Цим надаємо пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 20.11.2019 № 279 моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху терапевтичного корпусу КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195) (код згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (далі – Висновок), проведеної Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник). Згідно з нормами статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій учасників цих торгів була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію оцінки, зазначеному Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатом оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД». Згідно з частиною четвертої статті 28 Закону, після оцінки пропозицій Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», пропозиція якого за результатами оцінки була визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, у строк установлений Законом. Відповідно до частини шостої статті 28 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з цим учасником. Стосовно встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» вимогам тендерної документації, зокрема, вимогам підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник, у тому числі виходив з наступного. Згідно з вимогами підпункту 5.6.8 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» містить довідку, складену в довільній формі, про те, що ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), (№ 245 від 04.11.2019 р.). Водночас під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», Замовником було самостійно перевірено інформацію, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, Замовником використовувалися аналітичні інструменти для контролю та моніторингу публічних закупівель (https://dozorro.org/tools), а саме: сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній і контролю контрагентів: Оpendatabot, що збирає інформацію з відкритих державних реєстрів та інших джерел; та аналітична система - YouControl, яка з понад 40 джерел формує досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних, відстежує зміни в держреєстрах (функція моніторингу щоденно повідомляє про зміни відповідно до даних з офіційних джерел). Щодо підтвердження вiдсутності iнфopмaцiї пpo вiдкpиті викoнaвчі пpoвaдження щoдo стягнення кoштiв тa/aбo зaбopгoвaнoстi відносно ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» наводимо наступні дані, отримані Замовником з аналітичної системи – YouControl, що містяться за посиланням: https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=19600125&od=d818c288f2dbf5577c6ecfd068eb7a6f00&pr=kav6H Судова практика та виконавчі провадження Дата відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи Інформація відсутня у реєстрах Справи призначені до розгляду Інформація відсутня у реєстрах Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 5.6.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» містить довідку, складену в довільній формі, про те, що директора Товариства з обмеженою відповідальністю «БВП ПРОМСОЦБУД», який підписав тендерну пропозицію, Козирєва Станіслава Сергійовича, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів та що він не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку (№ 241 від 04.11.2019 р.). При цьому, за поданими документами ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» у складі його тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, керівник учасника – директор Козирєв Станіслав Сергійович, є уповноваженою особою Товариства з обмеженою відповідальністю «БВП ПРОМСОЦБУД» представляти інтереси підприємства та підписувати тендерну пропозицію під час проведення процедури закупівлі робіт (лист № 266 від 04.11.2019 р.), і якого Товариство з обмеженою відповідальністю «БВП ПРОМСОЦБУД» уповноважило на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху терапевтичного корпусу КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195) (код згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (лист № 254 від 04.11.2019 р., з наведенням паспортних даних Козирєва Станіслава Сергійовича). До того, за проведеним Замовником пошуком у відкритих джерелах інформації про те, що Козирєв Станіслав Сергійович є стороною кримінального провадження, Замовником знайдено не було. Слід також зазначити, що на виконання вимог абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, у відповідності до вимог підпункту 5.10 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, визначеним переможцем торгів - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» 12 листопада 2019, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (08 листопада 2019), було надано замовнику шляхом завантаження переможцем через електронну систему закупівель, наступні документи: - оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана переможцю Головним управлінням ДПС у Харківській області 07 листопада 2019, дійсна до 16 листопада 2019 року; - оригінал довідки МВС України серія ІІА № 1334370, зокрема про те, що Козирєв Станіслав Сергійович на території України станом на 23.10.2019 до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Вищезазначені довідки фактично підтвердили необхідну інформацію відносно ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» за умовами підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного, Замовником не було встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», та за результатами проведення процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації і пропозиції учасника переможця - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», Замовником 19 листопада 2019 року було укладено з переможцем договір про закупівлю, а саме: договір про закупівлю робіт № 139 (далі – Договір), у відповідності до норм Закону. Поряд тим щодо змісту Висновку вважаємо за необхідне зазначити, що виключний перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, встановлено статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто фактично Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає механізму, за яким замовник може відмінити процедуру закупівлі після того, як уклав договір про закупівлю з переможцем торгів і сторони цього договору частково його виконали. Також зазначаємо, що Ваш Висновок прийнятий до уваги в подальшій роботі.

2019-12-09 15:07:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" 2 735 460,00
UAH з ПДВ
2 496 016,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 2 740 800,00
UAH з ПДВ
2 500 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 11:41
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:39
Довідка МВД Козирєв С.С..pdf
12 листопада 2019 11:39
Довідка ДФС БВП ПРОМСОЦБУД.pdf
05 листопада 2019 17:04
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:03
Форма Заява учасника.pdf
05 листопада 2019 17:03
Інші документи.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 17:44
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:41
інші_документи.pdf
05 листопада 2019 17:41
форма_заява_учасника.pdf
05 листопада 2019 17:41
лист-згода_з_договором.pdf
05 листопада 2019 17:41
інформ_про_субпідряднника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"

ПП "ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
Переможець 2 496 016,80
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
2 496 016,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 13:07
Дод уг 1 дог 139 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2019 13:07
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 12:43
Договір 139.pdf укладений
19 листопада 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, відповідно до п.1.ч.4.ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 321 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 220 205,00 UAH)