Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійні пристрої
Очікувана вартість
447 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000681-c 66582bc1b11a4d6ea393db62522e0138
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:14
Очікувана вартість: 447 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

21 жовтня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:10
ТД (pr_mon).doc
21 жовтня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:10
ТД (pr_mon).doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Потужний лазерний принтер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 листопада 2019 13:05
Закінчення: 06 листопада 2019 13:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Потужний лазерний принтер (джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:47
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 18:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо, наступне:
1) Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
2) В абз. 2 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі зазначено: Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
3) Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТАЛ-ТРЕЙД ПЛЮС" 69 990,00
UAH з ПДВ
69 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 70 125,00
UAH з ПДВ
70 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 15:53
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:52
Справка_1.pdf
05 листопада 2019 15:52
Справка авторизація.pdf
05 листопада 2019 15:52
Платник ПДВ.pdf
05 листопада 2019 15:52
додаток 2 специфікація.pdf
05 листопада 2019 15:52
додаток 2 специфікація ст2.pdf
05 листопада 2019 15:52
додаток 1 пропозиція.pdf
05 листопада 2019 15:52
витяг.pdf
05 листопада 2019 15:52
виписка.pdf
05 листопада 2019 15:52
Справка_2.pdf
05 листопада 2019 15:52
Справка 4.pdf
05 листопада 2019 15:52
Справка 3.pdf
05 листопада 2019 15:52
наказ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 10:44
Електронний підпис
12 листопада 2019 10:43
Dovidka_19310633130340246188.pdf.p7s
12 листопада 2019 10:43
Dovidka_19310633130340246188.pdf
12 листопада 2019 10:43
public_doc.p7s
12 листопада 2019 10:43
public_doc.pdf
05 листопада 2019 11:45
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:41
17. Висновок СЕС.pdf
05 листопада 2019 11:41
14. Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 11:41
9. Авторизаційний лист.pdf
05 листопада 2019 11:41
5. Довідка ст. 17.pdf
05 листопада 2019 11:41
2. Довідка про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТАЛ-ТРЕЙД ПЛЮС"

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТАЛ-ТРЕЙД ПЛЮС"
#39575313
Відхилено 69 990,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 17:55
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Переможець 70 125,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 17:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
70 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 13:29
звіт про виконання договору укладений
29 листопада 2019 13:25
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:56
договір укладений
25 листопада 2019 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 70 125,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 687,50 UAH)