Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Очікувана вартість
5 900,00 UAH
UA-2019-10-21-000643-b 79ad6b355be64d2c80b40b11d924edaa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гарасимець Валентина Михайлівна

380445627948 Valya_cat@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №1 Дарницького району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01280970
Вебсайт: http://darn.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Вербицького,5
Контактна особа: Гарасимець Валентина Михайлівна
380445627948
Valya_cat@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 15:41
Очікувана вартість: 5 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 9 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 10:16
оголошення стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:27
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У вимогах до закупівлі чітко вказано технічні характеристики, які вимагаються при закупівлі до даного виду товару та не зазначено жодної торгової марки та моделі. Аналоги та еквіваленти розглядатимуться, але запропонований Вами товар обов’язково повинен відповідати параметрам та бути не нижчої якості відповідно до вимог та характеристик наведених в тендерній документації.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ 20% додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 4 020,00
UAH з ПДВ
4 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 5 850,00
UAH з ПДВ
5 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 08:21
Електронний підпис
23 жовтня 2019 08:21
Статут.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Протокол №2.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Протокол №1.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Паспорт Кухар.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Наказ Директор.PDF
23 жовтня 2019 08:21
ІПН Кухар.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Договір оренди.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Довідка щодо ст. 17.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Довідка про МТБ.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Довідка МВС Кухар 01.10.19.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Гарантійний лист 12 міс.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Витяг з ЄДР 15.10.19.pdf
23 жовтня 2019 08:21
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 4 020,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:31

Документи

24 жовтня 2019 16:31
протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
4 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 16:31
протокол 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 110.pdf укладений
30 жовтня 2019 14:59