Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебінь фр.5*20, щебінь фр.20*40, щебінь фр.40*70, відсів І категорії, відсів ІІ категорії
Очікувана вартість
424 500,00 UAH
UA-2019-10-21-000560-a b06921076d73448f98b6d0cfe2bba87d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сініцина Тетяна Луниківна

+380384270475 kpslavutaservice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "СЛАВУТА-СЕРВІС" Славутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42875827
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Здоров'я, 3 А
Контактна особа: Сініцина Тетяна Луниківна
+380384270475
kpslavutaservice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Як свідчить інформація на веб-порталі Уповноваженого органу, процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021-2015: 14210000 – 6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь фр.5*20, щебінь фр.20*40, щебінь фр.40*70, відсів І категорії, відсів ІІ категорії), було оголошено двічі. Першого разу 02.09.2019 року (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-02-003762-a), та вдруге 19.09.2019 року (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-19-001310-b). Двічі закупівля не відбулася по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи вище викладене, голова тендерного комітету Ластовецька Алла Вікторівна запропонувала застосувати переговорну процедуру на закупівлю: ДК 021-2015: 14210000 – 6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь фр.5*20, щебінь фр.20*40, щебінь фр.40*70, відсів І категорії, відсів ІІ категорії), на підставі пункту 4, частини 2, статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тендерним комітетом КП «Славута-Сервіс» 21.10.2019 року вирішено провести переговорну процедуру закупівлі товару КОД ДК 021:2015: 14210000 – 6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь фр.5*20, щебінь фр.20*40, щебінь фр.40*70, відсів І категорії, відсів ІІ категорії) - на очікувану вартість 424`500,00 грн шляхом проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, Комунальне підприємство « Славута-Сервіс» Славутської міської ради, як Замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю щебню та відсіву в інших організацій, тому запрошено до участі та проведення переговорів на орієнтовну потребу товару на 2019 рік – 3 000 тонн в ТОВ ТД «ГРАНІТІНВЕСТ» . Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 17:40
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 т
Щебінь фр.5*20, щебінь фр.20*40, щебінь фр.40*70, відсів І категорії, відсів ІІ категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, вул.Здоров'я, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

21 жовтня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД "ГРАНІТІНВЕСТ"
#43013793
Переможець 424 500,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:40

Документи

21 жовтня 2019 17:40
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:36
Протокол
21 жовтня 2019 17:36
Протокол
21 жовтня 2019 17:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 17:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД "ГРАНІТІНВЕСТ"
#43013793
424 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 17:40
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:36
Протокол
21 жовтня 2019 17:36
Протокол
21 жовтня 2019 17:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 09:32
Додаткова угода 1 зміни до договору
19 грудня 2019 09:29
Додаткова угода 1 зміни до договору
19 грудня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 10:29
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27
Договір укладений
18 листопада 2019 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 292 140,30
UAH (в тому числі ПДВ 48 690,05 UAH)