Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
14 948,00 UAH
UA-2019-10-21-000557-b e85913db46dd4694959fe59ab5ec4bbb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гречана

+380684545497 novobogdan_shool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів "Успіх" Новобогданівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42309027
Вебсайт: http://novobogdanivska.kl.com.ua
Місцезнаходження: 72330, Україна , Запорізька обл., с. Новобогданівка, вул. Шевченка, 13
Контактна особа: Ірина Гречана
+380684545497
novobogdan_shool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 14 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп'ютерне обладнання (Джерело фінансування: фінансування договору здійснюється на підставі субвенції з державного бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Співфінансування договору здійснюється за рахунок коштів з місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:28
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 09:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ми допускаємо будь-які товари, торгові марки або моделі, технічні характеристики яких відповідають вимогам, зазначеним у Додатку №4 Тендерної документації.
2. Згідно Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель документи, передбачені документацією Замовника, а саме (один із пунктів): - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію (згідно додатку 4), тобто, Учасник має вказати, що його пропозиція відповідає вимогам, зазначеним у Додатку №4 Тендерної документації.
3. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємців неплатників ПДВ. Пропозицію (ціну) ФО-П неплатника ПДВ будемо розглядати як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 14 764,68
UAH з ПДВ
14 764,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 11:32
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:22
Финзвит 3 кв 2019.pdf
06 листопада 2019 11:22
водяне досвид.zip
06 листопада 2019 11:22
ид_код кки.pdf
06 листопада 2019 11:22
паспорт кки.pdf
06 листопада 2019 11:22
Опис ВСЕСВИТ.pdf
06 листопада 2019 11:22
Выписка от 31.05.2019.pdf
06 листопада 2019 11:22
Доверенность aia 2019.pdf
06 листопада 2019 11:22
ВИТЯГ 11.12.2018 - Document_USR_1004387031.pdf
06 листопада 2019 11:22
Відгуки та договори(1).zip
06 листопада 2019 11:22
наказ+протокол.pdf
06 листопада 2019 11:22
витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2019 11:22
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій