Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (джерело фінансування - кошти державного та міського бюджету)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000545-a 345d217d5c214f2abcf1829251079a01
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 17:14
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 17:14
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Персональний комп'ютер (ноутбук) з ліцензійним програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 17:10
ТД_ ноутбуки згідно МОН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:44
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
2. У закупівлі мають право приймати суб*єкти підприємницької діяльності без омеження форми системи оподаткування.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 23:30
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 12:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Будь-ласка читайте уважно тендерну документацію, вона містить вияерпні відповіді на Ваше запитання.
Тендерна документація
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:34
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:02
Шановний Замовнику, просимо уточнити0 якого рівня навчальний заклад є кінцевим отримувачем даного предмету закупівлі : школа, ВНЗ тощо ?
Відповідь: заклади загальної середньої освіти, тобто школи
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 17:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 11:15
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:14
Тендерна документація ч.1.pdf
05 листопада 2019 11:13
Тендерна документація ч.2.pdf
05 листопада 2019 11:11
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 17:14
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій