Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ДК 021:2015 : 39110000-6 (Стілець гвинтовий зі спинкою пересувний СВПС-5) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
41 516,00 UAH
UA-2019-10-21-000440-c fc892fe4dee34b4bb879033c249a4b53
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 41 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ДК 021:2015 : 39110000-6 (Стілець гвинтовий зі спинкою пересувний СВПС-5) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати підписання видаткової накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання товару протягом 5 (п’яти) банківських днів через Управління Державної казначейської служби України. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:16
Оголошення стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:09
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:27
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Лот являється закупівлею вцілому. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінюється кінцева ціна з усіма податками і зборами.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій