Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)
x-ray machine for 3 work places (Source of procurement financing - rayon budget)
Очікувана вартість
5 600 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000248-c bfd36a6fd2244271a21446be616afa43
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Божий Сергій Борисович

0525641121 buh256@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Районне територіальне медичне об'єднання "Новомиргородське"
Код ЄДРПОУ: 37324478
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кiровоградська область обл., НОВОМИРГОРОД, вул. Соборності, буд. 92
Контактна особа: Божий Сергій Борисович
0525641121
buh256@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: District medical association "Novomyrgorodskoe"
National ID: 37324478
Contact point: Bozhyi Sergey Borisovich
0525641121
buh256@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:22
Очікувана вартість: 5 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 жовтня 2019 12:05
Enquiries until: 15 листопада 2019 00:00
Complaints submission until: до 21 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 листопада 2019 00:00

Information

Estimated total value: 5 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кiровоградська область, НОВОМИРГОРОД, вул. Соборності, буд. 92
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

x-ray machine for 3 work places (Source of procurement financing - rayon budget)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після поставки товару. Тип оплати - післяоплата. Строк для розрахунків - протягом 20 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати - 100%. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 12:07
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-22-000021 ● 6e2c43a7a15d4f77a0595faa45dcbec9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.10.2019 № 57

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА


Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.10.2019 № 57

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-21-000248-c 21.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 16:10:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі–районний бюджет)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за ID: UA-2019-10-21-000248-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами без зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019, при тому, що відповідно до абзацу 7 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-23 09:39:37

Надання пояснення і вжиття заходів.

Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було виявлено порушення порядку визначення предмету закупівлі : ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)).
В зв'язку із неможливість усунення помилки при порядку визначення предмету закупівлі. Прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою: ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Порушення виявлені в ході моніторингу усунуті шляхом відміни процедури закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-23 09:32:04

Надання пояснення і вжиття заходів.

Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було виявлено порушення порядку визначення предмету закупівлі : ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)).
В зв'язку із неможливість усунення помилки при порядку визначення предмету закупівлі. Прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою: ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Порушення виявлені в ході моніторингу усунуті шляхом відміни процедури закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 жовтня 2019 09:30
Коментар щодо відміни: Відміна з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
23 жовтня 2019 09:29
ПРОТОКОЛ 72 ВІД 23.10.2019.jpeg