Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
x-ray machine for 3 work places (Source of procurement financing - rayon budget)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районне територіальне медичне об'єднання "Новомиргородське" |
Код ЄДРПОУ: | 37324478 |
Місцезнаходження: | 26000, Україна , Кiровоградська область обл., НОВОМИРГОРОД, вул. Соборності, буд. 92 |
Контактна особа: |
Божий Сергій Борисович 0525641121 buh256@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | District medical association "Novomyrgorodskoe" |
National ID: | 37324478 |
Contact point: |
Bozhyi Sergey Borisovich 0525641121 buh256@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 5 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 21 жовтня 2019 12:05 |
Enquiries until: | 15 листопада 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після поставки товару. Тип оплати - післяоплата. Строк для розрахунків - протягом 20 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати - 100%. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 12:07 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-22-000021 ● 6e2c43a7a15d4f77a0595faa45dcbec9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.10.2019 № 57
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.10.2019 № 57
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-21-000248-c 21.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 16:10:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі–районний бюджет)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за ID: UA-2019-10-21-000248-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами без зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019, при тому, що відповідно до абзацу 7 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-23 09:39:37
Надання пояснення і вжиття заходів.
Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було виявлено порушення порядку визначення предмету закупівлі : ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)).
В зв'язку із неможливість усунення помилки при порядку визначення предмету закупівлі. Прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою: ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Порушення виявлені в ході моніторингу усунуті шляхом відміни процедури закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-23 09:32:04
Надання пояснення і вжиття заходів.
Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було виявлено порушення порядку визначення предмету закупівлі : ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)).
В зв'язку із неможливість усунення помилки при порядку визначення предмету закупівлі. Прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою: ДК 021:2015: 33110000 - 4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – (Рентген система на 3 робочих місця (Джерело фінансування закупівлі - районний бюджет)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Порушення виявлені в ході моніторингу усунуті шляхом відміни процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 жовтня 2019 09:30 |
Коментар щодо відміни: | Відміна з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
23 жовтня 2019 09:29
|
ПРОТОКОЛ 72 ВІД 23.10.2019.jpeg |