Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Очікувана вартість
19 800,00 UAH
UA-2019-10-21-000242-b 9f83a1251d7b46dc90558639dc2dac57
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 08:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 09:00
Очікувана вартість: 19 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3 Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ).
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.

*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Електриків,19-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 08:33
Договір проект.docx
21 жовтня 2019 08:33
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 19 140,00
UAH з ПДВ
19 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 08:58
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Сканировать1 — копия.PDF
23 жовтня 2019 08:53
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Довідка-про досвід.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Гарантія на документи.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Vipiska.PDF
23 жовтня 2019 08:53
Pasport 2ST.PDF
23 жовтня 2019 08:53
Pasport 12-13ST.PDF
23 жовтня 2019 08:53
ID KOD.PDF
23 жовтня 2019 08:53
Витяг розширений.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Dovidka SCHET.PDF
23 жовтня 2019 08:53
Pasport 1ST.PDF
23 жовтня 2019 08:53
Vityag.PDF
23 жовтня 2019 08:53
ДОВІДКА документи.pdf
23 жовтня 2019 08:53
Vipiska2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Переможець 19 140,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:14

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
19 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 285 від 31.10.2019 р..pdf укладений
01 листопада 2019 11:17