Машини для обробки даних (персональний комп’ютер, ноутбук)
Очікувана вартість
2 220 000,00 UAH
UA-2019-10-18-004264-b c77b7e8d92df482dae01732fcf6e6c5a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142342
Місцезнаходження замовника: 51200, Україна, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39
Контактна особа замовника: Сергій Вікторович Єрошкін
+380685224595
osvita.buchgalter@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 21:00
Очікувана вартість: 2 220 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штука
персональний комп’ютер (державний бюджет,місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
96 штука
ноутбук(державний бюджет,місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару співфінансування на умовах: державний бюджет 70%, місцевий бюджет 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 жовтня 2019 19:25
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2019 19:25
ТД ПК,ноут зі змінами.docx
30 жовтня 2019 19:25
Перелік змін.pdf
18 жовтня 2019 19:44
ТД ПК,ноут.docx
30 жовтня 2019 19:25
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 19:50
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2019 19:25
ТД ПК,ноут зі змінами.docx
30 жовтня 2019 19:25
Перелік змін.pdf
18 жовтня 2019 19:44
ТД ПК,ноут.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:36
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 19:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на Ваші запитання: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Так, допускаємо. 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; Вимога задоволена. Відповідні зміну будуть внесені до тендерної документації. 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?- Так, ФОПи допускаються до участі в закупівлі незалежно чи є вони платниками ПДВ чи ні. Ціну вказану у пропозиції учасників, з ПДВ або без ПДВ розглядаємо як остаточну.
Умови закупівлі
Дата подання: 21 жовтня 2019 19:07
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 19:39
Шановний Замовник. Чи буде відповідати вашим вимогам обладнання, запропоноване з програмним забезпеченням у складі обладнання, тобто ціна на обладнання буде вказана разом з програмним забезпеченням однією позицією? У проекті договору, так як і в тендерній документації загалом не зазначено- куди саме потрібно буде поставляти обладнання. Сказано тільки :"5.2. Місце поставки товарів: заклади освіти м. Новомосковськ". Просимо надати чіткий розподіл з адресами, щоб можна було врахувати всі затрати, необхідні для поставки товару. Також, зазначаємо, що у проекті договору не вказано нічого, про монтаж/підключення обладнання у закладах. Что потрібен буде монтаж/підключення , чи достатньо буде тільки доставки обладнання по закладах освіти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник щодо Ваших питань: 1) Чи буде відповідати вашим вимогам обладнання, запропоноване з програмним забезпеченням у складі обладнання, тобто ціна на обладнання буде вказана разом з програмним забезпеченням однією позицією? - Так, буде. 2)У проекті договору, так як і в тендерній документації загалом не зазначено- куди саме потрібно буде поставляти обладнання. Сказано тільки :"5.2. Місце поставки товарів: заклади освіти м. Новомосковськ". Просимо надати чіткий розподіл з адресами, щоб можна було врахувати всі затрати, необхідні для поставки товару. Також, зазначаємо, що у проекті договору не вказано нічого, про монтаж/підключення обладнання у закладах. Что потрібен буде монтаж/підключення , чи достатньо буде тільки доставки обладнання по закладах освіти? - Монтаж та підключення обладнання потрібні обов'язково. Відповідні зміни та адреси закладів освіти будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РК Тандем" 1 960 100,00
UAH з ПДВ
1 960 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 18:57
sign.p7s
06 листопада 2019 18:54
Тендерна пропозиція .pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (9).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (8).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (7).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (6).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (5).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (4).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (3).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (2).pdf
06 листопада 2019 18:54
Сертифікат Асеr монітор (1).pdf
06 листопада 2019 18:54
Decl_N16_N17_2019_042-19TR-PO dek.pdf
06 листопада 2019 18:54
Cert_N15_2019_ВВ 043-191561763420.pdf
06 листопада 2019 18:54
Cert_D17_2019_ВВ 044-191698267848.pdf
06 листопада 2019 18:54
07_23_2019_Letter_N15_N16_N17.pdf
06 листопада 2019 18:54
СЄС копія .pdf
06 листопада 2019 18:54
СЭС.docx
06 листопада 2019 18:54
Технічна специфікація .pdf
06 листопада 2019 18:54
Статут .pdf
06 листопада 2019 18:54
Свідоцтво про реєстрацію .pdf
06 листопада 2019 18:54
Свідоцтво про платника ПДВ.pdf
06 листопада 2019 18:54
Рішення Засновників ориг.pdf
06 листопада 2019 18:54
Рішення засновників .pdf
06 листопада 2019 18:54
Протокол установчих зборів.pdf
06 листопада 2019 18:54
протокол (ориг.).pdf
06 листопада 2019 18:54
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 18:54
Паспорт Кравченко О.С.pdf
06 листопада 2019 18:54
Лист Microsoft 25.10.2019 РК Тандем.pdf
06 листопада 2019 18:54
Копія Acer лист РК-Тандем.pdf
06 листопада 2019 18:54
Договір оренди .pdf
06 листопада 2019 18:54
Довідка про повноваження 2.pdf
06 листопада 2019 18:54
Довідка про несудимість.pdf
06 листопада 2019 18:54
Довідка про вартість.pdf
06 листопада 2019 18:54
Довідка додаток №3.pdf
06 листопада 2019 18:54
Витяг .pdf
06 листопада 2019 18:54
витяг (ориг).pdf
06 листопада 2019 18:54
Аналогічні договори.pdf
06 листопада 2019 18:54
Acer лист РК-Тандем.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку