Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фронтальні ковшові навантажувачі
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-10-18-003755-b 3081883101424378affb6378787cf748
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Артюхова

+380675774618 kpdocpvdor2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33383791
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Лариса Артюхова
+380675774618
kpdocpvdor2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:55
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Фронтальні ковшові навантажувачі (фронтальний ковшовий навантажувач) (бюджетне фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Запорізьке шосе, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:32
Технічна документація - зі змінами від 29.11.docx
29 листопада 2019 17:32
ТД Тендерна документація - зі змінами від 29.11..doc
29 листопада 2019 17:32
Перелік змін 29.11.19.PDF
29 листопада 2019 17:32
Проект договору - зі змінами 29.11.docx
29 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:32
Технічна документація - зі змінами від 29.11.docx
01 листопада 2019 18:04
Технічна документація - зі змінами від 01.11..docx
25 жовтня 2019 15:27
Технічна документація - зі змінами.docx
18 жовтня 2019 16:29
Технічна документація.docx
29 листопада 2019 17:32
ТД Тендерна документація - зі змінами від 29.11..doc
01 листопада 2019 18:04
ТД Тендерна документація - зі змінами від 01.11..doc
25 жовтня 2019 15:27
ТД Тендерна документація - зі змінами.doc
18 жовтня 2019 16:29
ТД Тендерна документація.doc
29 листопада 2019 17:32
Перелік змін 29.11.19.PDF
01 листопада 2019 18:04
Перелік змін (01.11.2019).docx
25 жовтня 2019 15:27
Перелік змін (25.10.19).docx
29 листопада 2019 17:32
Проект договору - зі змінами 29.11.docx
25 жовтня 2019 15:27
Проект договору - зі змінами.docx
18 жовтня 2019 16:29
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003755-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ", Код ЄДРПОУ:37250239
Дата подання: 21 жовтня 2019 11:16
Внесення змін до тех.вимог
Доброго дня шановна тендерна комісія!
Серед принципів здійснення державних закупівель, зокрема, закріплені: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (надалі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що вона містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В зв’язку з вищевикладеним просимо Вас з метою запобігання виникнення можливих непорозумінь під час проведення конкурсних торгів та їх оцінки, виключенню дискримінаційних вимог, а також можливого перевитрачання бюджетних коштів, внести зміни до технічних вимог (Додаток 3), що надає можливість отримати Вам, як Замовнику, найбільш вигідну пропозицію з технічних параметрів та за ціною, що, в свою чергу, не буде суперечити Вашим потребам та чинному законодавству стосовно вказаного обладнання.
Наша компанія може запропонувати високоякісну техніку за конкурентною ціною.
Просимо внести зміни до технічної специфікації (додаток №3): 1. Предмет закупівлі: фронтальний ковшовий навантажувач. Маса не менше, кг - 14000, Дизельний 6-ти циліндровий двигун з турбонадувом, потужністю не менше, кВт - 130, Максимальна висота завантаження по вісі повертання ковша, не менше, мм - 4050.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 14:16
Шановний учасник!
Тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити Вашу вимогу стосовно внесення змін до тендерної документації, а саме: Додаток 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі». Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Нашому підприємству, потрібен товар з технічними та експлуатаційними характеристиками, не гіршими за встановлені у тендерній документації. Можливість учасника поставити товар з такими характеристиками є обов’язковою умовою результативної участі у процедурі закупівлі.
Також слід зазначити, що запропоновані Вами характеристики фронтального навантажувача відповідають навантажувачу на клас нижче, нiж той, що планується до закупівлі, та суттєво відрізняються від технічних вимог, вказаних у Додаток 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» та необхідних для потреб нашого підприємства.
В зв’язку з вищевказаним, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги.
При цьому хочемо вказати на те, що технічне завдання не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасник має право запропонувати предмет закупівлі будь-якого виробника, але з технічними характеристиками не гіршими, ніж передбачені тендерною документацією(еквівалент). Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.

Номер вимоги: UA-2019-10-18-003755-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:26
розглянути можливість зміни вимог Додатку 3
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас розглянути можливість зміни вимог Додатку 3 тендерної документації. З метою запобігання виникнення можливих непорозумінь під час проведення конкурсних торгів та їх оцінки, а також можливого перевитрачання бюджетних коштів, просимо внести зміни в Додаток 3, в частині: кут шарнірного сполучення не менше 38 градусів, замість 40 та макисмальна висота завантаження по вісі повертання ковша не менше 4110 мм замість 4220 мм. Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку за конкурентною ціною. Зміна двох показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 16:50
Тендерним комітетом була розглянута ваша вимога та було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003755-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Машинері Груп", Код ЄДРПОУ:39193728
Дата подання: 22 жовтня 2019 16:49
Вимога до зміни технічних характеристик додаток 3 пункт 3 технічні вимоги.
Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради
Голові Тендерного Комітету
Артюховій Л.Г.
Шановний Замовник, вважаємо, що Тендерна Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної закупівлі, а також суперечать чинному законодавству України в сфері публічних закупівель. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, також згідно ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Наше підприємство планує взяти участь в закупівлі Фронтальні ковшові навантажувачі UA-2019-10-18-003755-b. Вивчивши технічні специфікації даних предметів закупівлі, звертаємося до вас з пропозицією змінити пункт 3 технічних вимог стосовно характеристик обох навантажувачів. Замовник в пункті 3 зазначив кут шарнірного сполучення не менше 40 градусів, як досвідчений постачальник спеціальної техніки засвідчуємо що більшість виробників навантажувачів зазначають в характеристиках показники кута повороту в межах 36-38 градусів(в залежності від типу та вантажопідйомності) і тому пропонуємо Замовнику зазначити в пункті 3 кут повороту передньої вісі навантажувача не менше 36 градусів. Саме кут повороту вісі визначає технічні характеристики навантажувача. Завод виробник навантажувачів зазначає в характеристиках саме кут повороту вісі і обов’язково з приблизною поправкою +(-) 1 градус. Спираючись на вище зазначене, пропонуємо замовнику внести зміни в пункт 3 технічних вимог, а саме зазначити кут повороту передньої вісі не менше 36 градусів, замість кут шарнірного сполучення не менше 40 градусів. Різниця не є суттєвою і Внесення такої зміни ніяким чином не позначиться на погіршенні характеристик навантажувача , а тільки зробить більш коректним тлумачення даного параметру і забезпечить виконання принципів проведення закупівель визначених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 16:50
Тендерним комітетом була розглянута ваша вимога та було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.

Документи

23 жовтня 2019 14:16
Протокол 23-10-19.PDF

Документи

24 жовтня 2019 16:50
Протокол 24-10-19-1.PDF

Документи

24 жовтня 2019 16:50
Протокол 24-10-19-2.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-18-003755-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 04 листопада 2019 15:18
Скарга в АМКУ на умови закупівлі
Скарга в АМКУ на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2019 19:51
рішення від 07.11.2019 № 16168.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 19:50
рішення від 25.11.2019 № 17314.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 23:06
Номер скарги: UA-2019-10-18-003755-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Машинері Груп", Код ЄДРПОУ:39193728
Дата подання: 04 листопада 2019 21:55
Скарга в АМКУ на умови закупівлі
Оскарження умов тендеру
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2019 19:53
рішення від 07.11.2019 № 16166.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 19:52
рішення від 25.11.2019 № 17313.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 23:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги щодо змін в тендерну документацію виконані, недоліки усунені. Інформація розміщена на електронному майданчику згідно з Законом.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2019 17:34

Документи подані скаржником

04 листопада 2019 15:18
Скарга-UA-2019-10-18-003755-b.pdf
25 листопада 2019 14:59
ЗапереченняПоснення.pdf

Документи подані замовником

22 листопада 2019 15:17
Додаток 1 на 20 29 03 9852 пз.PDF
22 листопада 2019 15:17
Пояснення на 20 29 03 9852 пз.PDF
25 листопада 2019 11:56
До додатку 3 Wheel loader World 153H.pdf
25 листопада 2019 11:56
До додатку 3 Wheel loader World 136H.pdf
25 листопада 2019 11:56
До додатку 3 UA_装载机_SHANTUI SL30W.pdf

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2019 19:50
рішення від 07.11.2019 № 16168.pdf
28 листопада 2019 23:06
рішення від 25.11.2019 № 17314.pdf

Документи подані скаржником

04 листопада 2019 21:55
Скарга до АМКУ UA-2019-10-18-003755-b.pdf
04 листопада 2019 21:55
пп 5000 скарга.pdf

Документи подані замовником

22 листопада 2019 15:21
Додаток 1 на 20 29 03 9850пз.PDF
22 листопада 2019 15:21
Пояснення на 20 29 03 9850 пз.PDF
25 листопада 2019 11:52
До додатку 3 Wheel loader World 136H.pdf
25 листопада 2019 11:52
До додатку 3 Wheel loader World 153H.pdf
25 листопада 2019 11:53
До додатку 3 Wheel loader World 136H.pdf
25 листопада 2019 11:53
До додатку 3 Wheel loader World 153H.pdf
25 листопада 2019 11:53
До додатку 3 UA_装载机_SHANTUI SL30W.pdf
29 листопада 2019 17:34
Перелік змін 29.11.19.PDF
29 листопада 2019 17:34
Повідомлення в АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2019 19:52
рішення від 07.11.2019 № 16166.pdf
28 листопада 2019 23:07
рішення від 25.11.2019 № 17313.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 3 087 750,00
UAH з ПДВ
2 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтехніка+" 3 135 000,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:13
Документи переможця
10 грудня 2019 10:11
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:37
Відомості статистики.pdf
06 грудня 2019 17:36
Проєкт договору.pdf
06 грудня 2019 17:36
12- забезпечення.rar
06 грудня 2019 17:36
Довідки з банків.pdf
08 листопада 2019 18:50
Електронний підпис
08 листопада 2019 18:48
16- Довідка захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 18:48
12- забезпечення.rar
08 листопада 2019 18:48
11- Довідки банків.pdf
08 листопада 2019 18:48
5- Технічна відповідність.pdf
08 листопада 2019 18:48
1- Реєстр документів.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 20:57
Електронний підпис
08 листопада 2019 20:56
Технічна частина.pdf
08 листопада 2019 20:56
Тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 20:56
Протокол НР.7Z
08 листопада 2019 20:56
Проект договору,.pdf
08 листопада 2019 20:56
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 листопада 2019 20:56
Лист для клієнтів.7z
08 листопада 2019 20:56
Кваліфікаційна частина 2.pdf
08 листопада 2019 20:56
Кваліфікаційна частина 1.pdf
08 листопада 2019 20:56
Гарантія 15487-19.7z
08 листопада 2019 20:56
Витяг із Статуту.7z
08 листопада 2019 20:56
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "Спецтехніка+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 2 997 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
2 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 09:20
Договір.PDF укладений
20 грудня 2019 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 997 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 499 500,00 UAH)