Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі для БФП)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-10-18-003235-b ● 0eace349eda54b199ee976e2cead3c9f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41906974 |
Місцезнаходження: | 52200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Козацької Слави, 15 |
Контактна особа: |
Лариса Миронова +380687425017 cpmsd.zhv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52200, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, вул.Кропоткіна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 15:27 |
Оголошення картриджі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, умовами оголошення чітко вказано модель товару. Згідно чинного заноконодавства під торговою маркою (якщо така вказана в документації) слід вважати також і "Еквівалент". Учасник при подачі своєї пропозиції чітко вказує, яку модель він пропонує згідно технічних вимог Замовника. У разі подачі еквіваленту товару, технічні характеристики не повинні бути нижчими за якістю та технічними характеристиками. Щодо участі в закупівлі ФОП - інформація вказана в оголошенні. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003235-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 30 жовтня 2019 10:43
Невідповідність Учасника - ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" кваліфікаційним вимогам Замовника - " КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Відповідно до тендерної документації п.5 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї цінової пропозиції наступні документи : копію виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку;
Учасник ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» надав оригінал вищенаведених документів, не завіривши копії належним чином, що є порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до наслідків невиконання вимог Замовника: «Наведені вище документи повинні бути розміщені на електронному майданчику не пізніше дня завершення аукціону. У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!»
На запитання: Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП Від 21.10.2019 09:47:38 на сторінці закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-003235-b) - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; …
Відповідь Організатора: від 21.10.2019 14:15:26 Доброго дня! Шановний Учасник, умовами оголошення чітко вказано модель товару. Згідно чинного законодавства під торговою маркою (якщо така вказана в документації) слід вважати також і "Еквівалент". Учасник при подачі своєї пропозиції чітко вказує, яку модель він пропонує згідно технічних вимог Замовника.
Учасник ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» не надав інформацію в пропозиції про конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. Виходячи з імперативу вимог Замовника до оформлення тендерної пропозиції – пропозиція Учасника ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» є такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо, дискваліфікувати Учасника - ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» виходячи з вище перелічених підстав.
Розгорнути
Згорнути
копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку;
Учасник ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» надав оригінал вищенаведених документів, не завіривши копії належним чином, що є порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до наслідків невиконання вимог Замовника: «Наведені вище документи повинні бути розміщені на електронному майданчику не пізніше дня завершення аукціону. У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!»
На запитання: Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП Від 21.10.2019 09:47:38 на сторінці закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-18-003235-b) - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; …
Відповідь Організатора: від 21.10.2019 14:15:26 Доброго дня! Шановний Учасник, умовами оголошення чітко вказано модель товару. Згідно чинного законодавства під торговою маркою (якщо така вказана в документації) слід вважати також і "Еквівалент". Учасник при подачі своєї пропозиції чітко вказує, яку модель він пропонує згідно технічних вимог Замовника.
Учасник ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» не надав інформацію в пропозиції про конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. Виходячи з імперативу вимог Замовника до оформлення тендерної пропозиції – пропозиція Учасника ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» є такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо, дискваліфікувати Учасника - ТОВ «СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК» виходячи з вище перелічених підстав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 11:26
Доброго дня! Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше питання, щодо якого надаємо наступну інформацію: надані у складі попереднього Учасника документи (оригінали замість копій) не суперечать законодавству та умовам тендерної документації, так як містять в повному обсязі інформацію про Учасника. Щодо еквіваленту запропонованого товару - Учасник надав всі документи, щодо відповідності технічним характеристикам Замовника. Товар відповідає технічним вимогам. Дякуємо Вам за участь та звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" |
12 024,00
UAH з ПДВ
|
12 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
20 160,00
UAH з ПДВ
|
15 600,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
25 200,00
UAH з ПДВ
|
15 600,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
37 296,00
UAH з ПДВ
|
37 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
40 320,00
UAH з ПДВ
|
40 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІСТА ГРУП" |
50 400,00
UAH з ПДВ
|
50 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
58 656,00
UAH з ПДВ
|
58 656,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Переможець |
12 024,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:45
|
Договір 69.pdf | укладений |
07 листопада 2019 11:33
|