Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для оргтехніки
Очікувана вартість
956 530,00 UAH
UA-2019-10-18-002933-b f39008416ae34d76bdca83d9cad809bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальчук Сергій

0384263888 mykhalchuk.serhii@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Михальчук Сергій
0384263888
mykhalchuk.serhii@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:56
Очікувана вартість: 956 530,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Витратні матеріали для оргтехніки (Детально в додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
324 шт
Витратні матеріали для оргтехніки (джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:57
Тендерна документація з додатками 1, 2, 3, 5.pdf
18 жовтня 2019 14:57
Додаток 4 - Форма тендерної пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:49
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 14:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: згідно з вимогами до продукції зазначеними в Додатку№ 3 до тендерної документації даної закупівлі, замовник вимагає оригінальні витратні матеріали, які вказані в позиціях 1÷18 таблиці Додатку № 3, тому будуть розглядатися тільки пропозиції з оригінальними витратними матеріалами. В позиціях 19÷21 дозволяється заміна на еквівалент, за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний та відповідати технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку№ 3.
Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами п.3 Додатку№ 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі.
Щодо прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то вимога не має підстав, так як у тендерній документації такі вимоги вже присутні у пункті 4 розділу III та Додатку № 4.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (в тому числі і фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 1 Розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 941 420,00
UAH
926 420,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 947 145,00
UAH
931 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 16:29
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:29
Переможець..pdf
15 листопада 2019 13:57
Електронний підпис
15 листопада 2019 13:57
Переможець.pdf
15 листопада 2019 13:57
Дов_дка п.3 НАЗК в_д 29.10.2019р..zip
15 листопада 2019 13:57
Дов_дка п. 2 НАЗК в_д 29.10.2019р..zip
05 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:41
Оновлена пропозиція.pdf
04 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:49
MAF_Ukrainian Papir Ltd._UKR(1).pdf
04 листопада 2019 14:49
CNE-KIE1-MPS02_CNE-KIE1-MPS02-PR004-UFR_4014_001.pdf
04 листопада 2019 14:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 14:49
Таблиця порівняння.pdf
04 листопада 2019 14:49
Статут від 06.06.2019р..pdf
04 листопада 2019 14:49
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
04 листопада 2019 14:49
Проект договору.pdf
04 листопада 2019 14:49
Довідки, листи тощо.pdf
04 листопада 2019 14:49
Відповідність вимогам.pdf
04 листопада 2019 14:48
Вимоги замовника.pdf
04 листопада 2019 14:48
Баланс_09_2019.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:34
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:34
MAF_Olmaх Systems_UKR.pdf
01 листопада 2019 14:34
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 14:34
Стаття 17.pdf
01 листопада 2019 14:34
Санкції.pdf
01 листопада 2019 14:34
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 14:34
Копія статуту.pdf
01 листопада 2019 14:34
Захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 14:34
Довідка про учасника.pdf
01 листопада 2019 14:34
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 926 420,00
UAH
12 листопада 2019 14:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
926 420,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 16:04
Дог53-124-01-19-11443 Укр.папір.pdf укладений
29 листопада 2019 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 111 704,00
UAH (в тому числі ПДВ 185 284,00 UAH)