Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошка та брус
Очікувана вартість
496 800,00 UAH
UA-2019-10-18-002836-b 57cea6f9786d460ebe86373a3911bd48
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробйова Вікторія Олександрівна

+380626470302 victoriavorobuova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11
Контактна особа: Воробйова Вікторія Олександрівна
+380626470302
victoriavorobuova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації» від 26.01.2015 № 47 з метою координації дій державних органів, спрямованих на забезпечення захисту населення, територій та майна, функціонування єдиної державної системи цивільного захисту для подолання наслідків надзвичайної ситуації державного рівня соціального та воєнного характеру, яку спричинили загострення ситуації на деяких територіях України, загроза вчинення терористичних актів, та відповідно до статей 13 та 14 Кодексу цивільного захисту України установлено режим надзвичайної ситуації в Донецькій та Луганській областях. Відповідно до протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 22.05.2018 № 76-18 ухвалено рішення про кваліфікацію ситуацій, що виникли на території Донецької області на території населених пунктів: м. Мар’їнка, м. Красногорівка, м. Торецьк, смт. Зайцеве, Волноваська райдержадміністрація, Бахмутська райдержадміністрація 10640-НС унаслідок руйнування будівлі чи споруди нежитлової призначеності місцевого рівня (пункт 6.1 Порядку класифікації НС за їх рівнями), вважається складовою надзвичайної ситуації державного рівня, що знаходиться на обліку з січня 2015 року та не ліквідована станом на жовтень 2019 року (обліковий номер НС № 2-2015). Враховуючи звернення від ВЦА м. Красногорівка від 18.10.2019 року № 1606/08-11, ВЦА м. Мар’їнка та с. Побєда від 18.10.2019 № 08-07/1549, Ясинуватської РДА від 10.10.2019 р. №02-55-576, з метою безперебійного термінового продовження відновлювальних робіт на території Донецькій області станом на 18.10.2019 року виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі матеріалів, у зв’язку з виникненням особливих обставин, що унеможливлюють дотримання строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 м.куб
Брус 50*100*4000 (Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, м. Часів Яр, І.Франка, 17 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
5 м.куб
Брус 50*150*4000 (Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, м. Часів Яр, І.Франка, 17 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
40 м.куб
Дошка 25*100*4000 (Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, м. Часів Яр, І.Франка, 17 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
20 м.куб
Дошка 25*150*4000 (Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, м. Часів Яр, І.Франка, 17 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Постачальнику на протязі 10 (десяти) днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 жовтня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕЗНІКОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
#2320715749
Переможець 414 000,00
UAH
18 жовтня 2019 16:49

Документи

18 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:47
протокол
18 жовтня 2019 16:47
Протокол переговорів
18 жовтня 2019 16:47
Лист та повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕЗНІКОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
#2320715749
414 000,00
UAH
Документи

Документи

18 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:47
протокол
18 жовтня 2019 16:47
Протокол переговорів
18 жовтня 2019 16:47
Лист та повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 11:43
Договір постачання товарів укладений
25 жовтня 2019 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 414 000,00
UAH