Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Парова праска
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2019-10-18-002546-b ● d2e1a27de6d145c8921c84ded0ad1843
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 15:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 14:18 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 5 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Парова праска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 11:52 |
Вимоги до квалификації - копия.docx |
21 жовтня 2019 11:52 |
якісні та кількісні вимоги.docx |
18 жовтня 2019 17:24 |
оголошення - копия.docx |
18 жовтня 2019 14:19 |
Договор на товар.docx |
18 жовтня 2019 14:19 |
комерційна пропозиція - копия.docx |
21 жовтня 2019 11:52 |
Вимоги до квалификації - копия.docx
|
||
21 жовтня 2019 11:52 |
якісні та кількісні вимоги.docx
|
||
18 жовтня 2019 17:24 |
оголошення - копия.docx
|
||
18 жовтня 2019 14:19 |
Договор на товар.docx
|
||
18 жовтня 2019 14:19 |
комерційна пропозиція - копия.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення суми закупівлі
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 17:26
Доброго дня. Прохання уточнити суму закупівлі: у документації очікувана вартість складає 23 000,00 грн. з ПДВ, а на сторінці закупівлі
сума складає 5 600 грн. з ПДВ.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний учаснику! Під час оголошення закупівлі сталася технічна помилка, через яку до оголошення була підкріплена інша документація. Наразі, помилку виправлено.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за пильність.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за пильність.
Уточнення Тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:01
Доброго дня. У оголошенні вказаний товар "парова праска", а у документації (технічні характеристики) вказано Karcher NT 30\1 M та мінімийка Karcher K 7. Який саме товар буде закуповуватись?
Відповідь: Доброго дня! Під час оголошення закупівлі сталася технічна помилка, через яку до оголошення була підкріплена інша документація. Наразі, помилку виправлено. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за пильність.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будь-ласка, ще раз детально ознайомтесь з умовами закупівлі, особливу увагу приділіть п.5 оголошення про проведення закупівлі, а також файлам із назвами "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТІМЕРС" #41057006 |
Переможець |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
167.PDF | укладений |
04 листопада 2019 14:50
|