Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання ноутбука
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-18-001148-b efe6d525f55d44ae9ca267434d56d719
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волошина Ольга Миколаївна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Волошина Ольга Миколаївна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42703, Україна, Сумська область, м. Охтирка, пров. Друкарський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 10:59
2 ТЕНДЕРНА_НОУТБ .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:07
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ідповідь на питання 1): Відповідно до Додатку 4 тендерної документації : Поси-лання на конкретну торгівельну марку є необхідним, оскільки за основними характерис-тиками зазначені товари є такими, що оптимально відповідають потребам Замовника і в той же час являються економічно вигідними та надійними, що є значною економією бюджетних коштів. У випадку пропонування еквіваленту, Учасник в складі пропозиції, має надати порівняльну таблицю з обов’язковим зазначенням всіх технічних характери-стик запропонованого еквіваленту та документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів (сертифікати та декларації відповідності, інструкції з викорис-тання та (або) гарантійний талон тощо). Якщо мова йде про закупівлі персональних комп’ютерів , зверніть увагу, обов’язковою вимогою є підтримка операційної системи Windows 7. Також, керуючись досвідом користування комп’ютерною технікою, надаємо перевагу виробнику процесорів Intel при виборі переможця , що приймуть участь у закупівлі.

Відповідь на питання 2): 1)Відповідно до п.5Розділу1 тендерної документації: Вітчиз-няні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2) Відповідно до пп.1.2.п.1 Розділу Vтендерної документації: Ціна має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені ( в т.ч. ПДВ – якщо Учасник є платником цього податку), а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визна-чених законодавством. Якщо Учасником є нерезидент, ціна повинна включати всі витра-ти, податки та збори, відповідно до законодавства його країни, Учасник повинен подати в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазаначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх установлення Замовни-ком), та завантаження файлу відповідно до Додатку 1 тендерної документації, який на-дається в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format. 3) Відповідно до пп.1.3.п.1 Розділу V тендерної документайції: Тендерна пропозиція відхиляється Замовни-ком у разі якщо: Учасник : - не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону; переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укла-дення договору про закупівлю;- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;- 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 11 300,00
UAH з ПДВ
11 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2019 17:18
Гарантійний лист на товар .pdf
03 листопада 2019 17:18
HP 250 G7.pdf
03 листопада 2019 17:18
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
03 листопада 2019 17:18
Договір Охтирка.pdf
03 листопада 2019 17:18
Цінова Пропозиція Охтирка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій