Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2019-10-18-000957-b 27b62a0562a4495e992c8b8230230ee2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Собольський Іван Васильович

380973811701 knp-mogpod-olil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне некомерційне підприємство "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01982591
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Полтавська 89/2
Контактна особа: Собольський Іван Васильович
380973811701
knp-mogpod-olil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:53
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Картридж до принтера EPSON Work Force Pro
WF – M5190DW на 10000 сторінок ОРИГІНАЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Полтавська, 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 10:37
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
18 жовтня 2019 10:37
проект договір.doc
18 жовтня 2019 10:37
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:08
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що до участі будуть прийматися лише ті пропозиції учасників, в складі якої запропоновано саме ту модель картриджу, яку вказано в документації до закупівлі, інші марки та моделі картриджів розглядатися не будуть. До участі в закупівлі допускаються всі учасники не залежно від того чи є вони платниками ПДВ, чи ні. Сума учасника, який не є платником ПДВ є остаточною (без ПДВ), так само як і учасника, платника ПДВ, для якого остаточною буде сума з урахуванням суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 7 565,00
UAH з ПДВ
7 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 8 400,00
UAH з ПДВ
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 20:47
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 20:47
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Рішення скасоване 7 565,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:42
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Відхилено 7 565,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 8 400,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:54

Документи

29 жовтня 2019 14:16
протокол №454.pdf

Документи

30 жовтня 2019 15:43
протокол 455.pdf

Документи

04 листопада 2019 15:54
протокол 456.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2019 15:54
протокол 456.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаток кардриджи.pdf укладений
21 листопада 2019 11:37
договір картриджи.pdf укладений
21 листопада 2019 11:37