Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (навчальний комп’ютерний комплекс)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000762-b a02eb423d3e243d68d4e90a53446210e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свириденко Микола Олександрович

380997629939 tavotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таврійська сільська рада Оріхівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04352475
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с. Таврійське, вул. Центральна, буд. №13
Контактна особа: Свириденко Микола Олександрович
380997629939
tavotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:30
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


30230000-0 Комп’ютерне обладнання (навчальний комп’ютерний комплекс)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальний комп’ютерний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, Оріхівський район, село Таврійське, вул. Запорізька, буд.128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 15 календарних днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:53
Тендерна документація .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати тендерну документацію у форматі .doc
Дата подання: 20 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:45
Шановний Замовнику! Просимо надати тендерну документацію у форматі .doc для більш зручної підготовки пропозиції. Не впевнені, що файл, який Вами викладено у ПДФ, буде вдало конвертуватися. Ми розуміємо, що з Вашого боку нема порушень, але звертаємось виключно з очікуванням порозуміння та проханням допомогти. Дякуємо
Відповідь: Замовник повідомляє, що згідно статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні.
Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів.
Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:10
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 09:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня

1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.

2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.

3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Роз’яснення на Ваші запитання ви можете отримати в опублікованій тендерній документації по даній закупівлі.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 13:58
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 08:49
Шановний Замовнику! Просимо надати тендерну документацію у форматі .doc для більш зручної підготовки пропозиції. Файл,який Вами додано не конвертується ні в одному редакторі. Виходячи з Вашої минулої відповіді, у нас складається враження, що Ви НАВМИСНО виклали погано відскановану документацію (ледь видно текст та Ви її ще і відсканували її криво) та встановили дискримінаційні умови для добросовісних учасників. Ми так розуміємо, що тендер виграє зручний для Вас Учасник у якого буде нормальна документація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що згідно статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волок Костянтин Валерійович 389 000,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сікорська Інга Іванівна 388 120,00
UAH з ПДВ
388 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 20:09
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:45
Довідка
13 листопада 2019 10:45
Довідка
13 листопада 2019 10:45
Довідка МВС
13 листопада 2019 10:45
Довідка ДФС
05 листопада 2019 20:19
Електронний підпис
05 листопада 2019 14:59
Цінова пропозиція оновлена
01 листопада 2019 20:13
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:27
Лист МОН.PDF
01 листопада 2019 14:27
Сертифікати 3.pdf
01 листопада 2019 14:27
Сертифікати 2.pdf
01 листопада 2019 14:27
Сертифікати 1.PDF
01 листопада 2019 14:27
Авторизація.PDF
01 листопада 2019 14:27
Договір з виробником.PDF
01 листопада 2019 14:27
Технічна частина.PDF
01 листопада 2019 14:27
Довідки по ст.17.PDF
01 листопада 2019 14:27
Кваліфікація.pdf
01 листопада 2019 14:27
Нотаріальна копія ТУ.pdf
01 листопада 2019 14:27
Паспорт.PDF
01 листопада 2019 14:27
ІПН.pdf
01 листопада 2019 14:27
Витяг з ЄДР.PDF
01 листопада 2019 14:27
Витяг.pdf
01 листопада 2019 14:27
Виписка.pdf
01 листопада 2019 14:27
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 листопада 2019 11:56
Сертифікат ISO 14001.PDF
01 листопада 2019 11:55
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 листопада 2019 11:55
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 11:55
Лист-авторизація.pdf
01 листопада 2019 11:55
Лист.pdf
01 листопада 2019 11:55
Договір з виробником.pdf
01 листопада 2019 11:55
Cв-ва пед вимог.pdf
01 листопада 2019 11:55
Документи Учасника 2.pdf
01 листопада 2019 11:55
Документи Учасника 1.PDF
01 листопада 2019 11:55
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 10:39
Сертифікат ISO 14001.PDF
01 листопада 2019 10:39
Сертифікат ISO 9001.PDF
01 листопада 2019 10:39
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 10:39
Лист-авторизація.pdf
01 листопада 2019 10:39
Лист.pdf
01 листопада 2019 10:39
Договір з виробником.pdf
01 листопада 2019 10:39
Cв-ва пед вимог.pdf
01 листопада 2019 10:39
Документи Учасника 2.pdf
01 листопада 2019 10:39
Документи Учасника 1.PDF
01 листопада 2019 10:39
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волок Костянтин Валерійович

ФОП Сікорська Інга Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волок Костянтин Валерійович
#2949817633
Переможець 382 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волок Костянтин Валерійович
#2949817633
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 09:07
Договір.pdf укладений
28 листопада 2019 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 382 000,00
UAH