Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV 32500000-8 Телекомунікаційне обладнання та приладдя (Шафи телекомунікаційні, патч-корди, адаптери оптичні, траверси, розетки, стрічки бандажні, провід телефонний, панелі, комплекти монтажні, затискачі, бокси розподільчі, тощо)
Очікувана вартість
1 130 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000683-b 6f38da2a96be44489940bbaad3158e6d
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олексій Жухевич

+380445862382 azhukhevich@ukrnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрнафта"
Код ЄДРПОУ: 00135390
Вебсайт: http://www.ukrnafta.com/ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., Київ, Провулок Несторівський, 3-5
Контактна особа: Олексій Жухевич
+380445862382
azhukhevich@ukrnafta.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:10
Очікувана вартість: 1 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32500000-8: Телекомунікаційне обладнання та приладдя


Код CPV 32500000-8 Телекомунікаційне обладнання та приладдя (Шафи телекомунікаційні, патч-корди, адаптери оптичні, траверси, розетки, стрічки бандажні, провід телефонний, панелі, комплекти монтажні, затискачі, бокси розподільчі, тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 найменувань
Код CPV 32500000-8 Телекомунікаційне обладнання та приладдя (Шафи телекомунікаційні, патч-корди, адаптери оптичні, траверси, розетки, стрічки бандажні, провід телефонний, панелі, комплекти монтажні, затискачі, бокси розподільчі, тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32500000-8 — Телекомунікаційне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 25% передоплата, 75% по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати поставки всього Товару. Аванс 30 Календарні 25
Поставка товару 25% передоплата, 75% по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати поставки всього Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:50
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:25
Добрго дня! Уточніть, будь-ласка, чи прийнятною для Вас буде пропозиція шаф телекомунікаційних, в яких замість дверей - металевихі, з акриловим склом будуть встановлені двері - металеві з гартованим склом. Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Доброго дня!
Так, це буде прийнятно!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 19:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Читайте ТД, там прописано, що можна пропонувати еквівалент. А згідно додатку 3 учасникі торги зобов'язані надати пону назву виробника та найменування товару. "Учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначена в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі."
ФОП торгується з сумою, додаючи до неї ПДВ. Оскільки ПДВ ФОП не платить, то замовник буде платити ПДВ за ФОП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 1 074 294,66
UAH з ПДВ
1 074 294,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:20
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:24
Document_USR_1005844450.rtf
25 жовтня 2019 15:24
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 15:24
Сертифікат ISO 9001 2015.PDF
25 жовтня 2019 15:24
приват. по счетам.pdf
25 жовтня 2019 15:24
паспорт керівника.pdf
25 жовтня 2019 15:24
лист-згода до додатку6.pdf
25 жовтня 2019 15:24
довідка до додатку 7.pdf
25 жовтня 2019 15:24
анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IP COM"
#32338465
Переможець 1 074 294,66
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 13:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "IP COM"
#32338465
1 074 294,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи