Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивної зали комунального лікувально-профілактичного закладу Сумської обласної ради «Шосткинський обласний дитячий протитуберкульозний санаторій» (м. Шостка. вул. Озерна, 22)
Очікувана вартість
294 230,00 UAH
UA-2019-10-18-000423-b 7fc19521a004464cbe9a21a58f356d9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України і умовам Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт спортивної зали комунального лікувально-профілактичного закладу Сумської обласної ради «Шосткинський обласний дитячий протитуберкульозний санаторій» (м. Шостка. вул. Озерна, 22)» (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Озерна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник виплачує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості робіт, що складає 88269 грн. 00 коп. (вісімдесят вісім тисяч двісті шістдесят дев'ять гривень 00 копійок) без ПДВ на термін 65 календарних днів з дня підписання Сторонами Договору. Аванс 65 Календарні 30
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

18 жовтня 2019 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:11
Додаток до Дог. 138-1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САХАРОВА КАТЕРИНА АНДРІЇВНА
#3437612207
Переможець 294 230,00
UAH
18 жовтня 2019 09:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 16:00
Додаткова угода до Дог. 138.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 15:59
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:14
Договір 138 підряд.pdf укладений
18 жовтня 2019 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду № 1/2020 до Договору підряду № 138 від 18.10.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт спортивної зали комунального лікувально-профілактичного закладу Сумської обласної ради «Шосткинський обласний дитячий протитуберкульозний санаторій» (м. Шостка. вул. Озерна, 22)» (далі - Договір) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Сторони встановлюють наступні строки виконання робіт: початок робіт - 21.10.2019; закінчення робіт - 10.11.2020.». 2. Пункт 4.1 Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Вартість робіт по об’єкту визначається Договірною ціною (Додаток № 1) і складає 294230 грн. 00 коп. (двісті дев'яносто чотири тисячі двісті тридцять гривень 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: 88269 грн. 00 коп. (вісімдесят вісім тисяч двісті шістдесят дев'ять гривень 00 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2019 рік; 205961 грн. 00 коп. (двісті п'ять тисяч дев'ятсот шістдесят одна гривня 00 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2020 рік. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%. Договірна ціна є твердою.» 3. Доповнити Договір Додатком № 2 - Договірна ціна на 2020 рік. 4. Доповнити Договір Додатком № 3 - План фінансування об'єкта (уточнений). 5. Доповнити Договір Додатком № 4 - Календарний графік виконання робіт (уточнений). 6. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на ПА928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 7. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Підрядника з р/р 26000500808221 в СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 337568 та р/р 37125117007509 в Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 на р/р UА723375680000026000500808221 в СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 337568. 8. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML