Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Influenza, inactivated, split virus or surface antigen
Очікувана вартість
15 400,00 UAH
UA-2019-10-18-000186-c d359dc137c804bbfa45ce7d564bbf508
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тягун Ірина Василівна

+380966148785 tiagun.ir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центр первинної медико-санітарної допомоги Іллінецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41007217
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., м Іллінці, вул. Вільшанська, 48
Контактна особа: Тягун Ірина Василівна
+380966148785
tiagun.ir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель: 1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: ДК 021:2015, код 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Лот №2 - Influenza, inactivated, split virus or surface antigen) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-04-04-003825-a за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: код за ДК 021:2015, код 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Лот №2 - Influenza, inactivated, split virus or surface antigen) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-04-22-000587-a за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 10:51
Оскарження наміру укласти договір: 29 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ДК 021:2015, код 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од
Influenza, inactivated, split virus or surface antigen
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, вулиця Вільшанська, будинок 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 жовтня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:40
ПП.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЛАНДІЯ"
#31680066
Переможець 15 400,00
UAH
18 жовтня 2019 10:51

Документи

18 жовтня 2019 10:51
Електронний підпис
18 жовтня 2019 10:48
ПП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 10:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЛАНДІЯ"
#31680066
15 400,00
UAH
Документи

Документи

18 жовтня 2019 10:51
Електронний підпис
18 жовтня 2019 10:48
ПП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 09:39
Договір 119 від 29.10.19.pdf укладений
29 жовтня 2019 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 400,00
UAH