Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК: 30210000-4 - Машини для обробки даних(Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
362 000,00 UAH
UA-2019-10-18-000079-c bc7c807d971d4ee29b9326a293375c14
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебідь Світлана Петрівна

+380432355007 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Вебсайт: http://vokl.org
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Лебідь Світлана Петрівна
+380432355007
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 362 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


джерело фінансування - спеціальний рахунок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональні комп'ютери (джерело фінансування - спеціальний рахунок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:41
тд компютери жовтень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не допускається
- Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації
- Допускаємо. Ціна розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 247 074,00
UAH з ПДВ
247 074,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2019 19:04
Електронний підпис
02 листопада 2019 18:59
Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2019 18:59
Сертифікати.pdf
02 листопада 2019 18:59
Проект договору поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій