Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування касових апаратів)
Очікувана вартість
22 026,48 UAH
UA-2019-10-18-000006-c 77b733d87fe94e9ca1b900d15a5484a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитришин Наталія Вікторівна

(032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Дмитришин Наталія Вікторівна
(032) 234-93-65
dmitrishin-nv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 08:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 12:13
Очікувана вартість: 22 026,48 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-001224-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Обслуговування касових апаратів». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування касових апаратів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019  —  06 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не пізніше 30 (тридцяти) робочих днів, але не раніше ніж через 15 (п’ятнадцять) робочих днів з дати підписання Актів здачі-приймання наданих послуг, уповноваженими представниками Сторін. Джерело фінансування -кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА 22 008,00
UAH
22 008,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТОВИЧ ГАЛИНА АНДРІЇВНА 22 026,00
UAH
22 026,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:31
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:42
документи.rar

Публічні документи

06 листопада 2019 12:41
пропозиція.pdf
06 листопада 2019 12:41
Копія ІПН, паспорт (1).pdf
06 листопада 2019 12:41
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТОВИЧ ГАЛИНА АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#3109304482
Переможець 22 008,00
UAH
14 листопада 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#3109304482
22 008,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 09:32
ДУ_2_від_27.07.21_до_дог_1911000269 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:50
ДУ_1_від_30.12.20_до_дог_1911000269 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 08:56
ДОГОВІР 1911000269.pdf укладений
28 листопада 2019 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 1911000269
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку)
Номер договору про закупівлю: 1911000269
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 638,00
UAH