Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«2019 рік. Відкриті торги. Роботи по об’єкту: «Реконструкція лівобережної дамби р. Тиса на ділянці с.Теково – с.Гетеня Виноградівського району Закарпатської області». Коригування. (джерело фінансування - кошти державного бюджету України - дольова участь української сторони у співфінансуванні Проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводкам та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року)». (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів).
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2019-10-17-004460-b 25026ade8b424c6d8123db5e1473eca7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Пуглик

+380505235965 law@buvrtysa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Код ЄДРПОУ: 01037057
Вебсайт: http://buvrtysa.gov.ua
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5
Контактна особа: Роман Пуглик
+380505235965
law@buvrtysa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 22:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 14:24
Очікувана вартість: 19 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти державного бюджету(спеціальний фонд) внесок України до співфінансування Проєкту МТД ЄС.
Проєкт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року) офіційно зареєстровано Мінекономіки України за № 4175 від 24.09.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту: «Реконструкція лівобережної дамби р. Тиса на ділянці с.Теково – с.Гетеня Виноградівського району Закарпатської області». Коригування. (джерело фінансування - кошти державного бюджету України - дольова участь української сторони у співфінансуванні Проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводкам та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року)».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється на умовах післяоплати шляхом проміжних платежів (або за виконану роботу вцілому) за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін. тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних бюджетних призначень в 2019-2021рр. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 22:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 22:39
6 Поздовжній профіль по дамбі ПК80+00-ПК118+30.pdf
17 жовтня 2019 22:39
5 ПЛАН аркуш 9.pdf
17 жовтня 2019 22:39
4 ПЛАН аркуш 8.pdf
17 жовтня 2019 22:39
3 ПЛАН аркуш 7.pdf
17 жовтня 2019 22:39
2 ПЛАН аркуш 6.pdf
17 жовтня 2019 22:39
15 Поперечні перерізи ПП-1-ПП-4 Берегоукріплення ділянка №1.pdf
17 жовтня 2019 22:39
22 Типова конструкція шлагбаума.pdf
17 жовтня 2019 22:39
21 Поперечні перерізи ПП-5,ПП-6 Берегоукріплення ділянка №2.pdf
17 жовтня 2019 22:39
20 Поперечні перерізи ПП-1-ПП-4 Берегоукріплення ділянка №2.pdf
17 жовтня 2019 22:39
19 Поздовжній профіль Берегоукріплення ділянка №2.pdf
17 жовтня 2019 22:39
18 План Берегоукріплення ділянка №2.pdf
17 жовтня 2019 22:39
17 Шпори №1, №2 Берегоукріплення ділянка №1.pdf
17 жовтня 2019 22:39
16 Поперечні перерізи ПП-5-ПП-7 Берегоукріплення ділянка №1.pdf
17 жовтня 2019 22:39
1 ПЛАН аркуш 5.pdf
17 жовтня 2019 22:39
14 Поздовжній профіль Берегоукріплення ділянка №1.pdf
17 жовтня 2019 22:39
13 План Берегоукріплення ділянка №1.pdf
17 жовтня 2019 22:39
12 Поперечні перерізи переїзди №4,№5,№6.pdf
17 жовтня 2019 22:39
11 Поперечні перерізи кріплення дамби на ПК151-ПК152+20.pdf
17 жовтня 2019 22:39
10 Типові поперечні перерізи дамби ПП-96,ПП-98.pdf
17 жовтня 2019 22:39
9 Типові поперечні перерізи дамби ПП-70-ПП-72.pdf
17 жовтня 2019 22:39
8 Типові поперечні перерізи дамби ПП-55-ПП57.pdf
17 жовтня 2019 22:39
7 Поздовжній профіль по дамбі ПК118+30-ПК152+20.pdf
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 7 Тех вимоги Реконстр. лівобереж. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Коригування Укр внесок від 17.10.2019р.doc
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 6 Пр-кт Договору Реконстр. дамби с.Текгово-Гетеня Коригув. Укр внесок від 17.10.2019р..doc
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 2 Зразок Тенд. пр-ція Реконстр. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Укр внесок від 17.10.2019р.doc
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 1 Відомості про учасника Реконстр. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Укр внесок від 17.10.2019р.doc
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 5 Форма згоди персон. дані Реконстр. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Укр внесок від 17.10.2019р.docx
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 3 Квал-ні кри-ії Реконстр. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Укр внесок від 17.10.2019р.doc
17 жовтня 2019 22:39
Додаток 4 Вимоги ст 17 Рекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Укр внесок від 17.10.2019р.doc
17 жовтня 2019 22:39
ТД Реконстр. лівобереж. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Коригування Укр внесок від 17.10.2019р..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000008 ● abb6cf46290a466e8d67a50f369ab84e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-10-17-004460-b 17.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-25 10:01:50

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі роботи «2019 рік. Відкриті торги. Роботи по об’єкту: «Реконструкція лівобережної дамби р. Тиса на ділянці с.Теково – с.Гетеня Виноградівського району Закарпатської області». Коригування. (джерело фінансування - кошти державного бюджету України - дольова участь української сторони у співфінансуванні Проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводкам та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року)». (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів). (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-17-004460-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Які саме документи були подані учасником ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» для економічного обґрунтування змін у відповідності до вимог підпунктів 6 та 7 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Окрім цього, просимо зазначити відповідну назву файлу, поданого зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, в якому розміщена запитувана інформація (у разі ії наявності).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-28 18:42:01

Про надання інформації на запит Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2021-05-20-000008) «2019 рік. Відкриті торги. Роботи по об’єкту: «Реконструкція лівобережної дамби р. Тиса на ділянці с.Теково – с.Гетеня Виноградівського району Закарпатської області». Коригування. (джерело фінансування - кошти державного бюджету України - дольова участь української сторони у співфінансуванні Проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводкам та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року)». (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів). (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-17-004460-b)

На запитання "Які саме документи були подані учасником ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» для економічного обґрунтування змін у відповідності до вимог підпунктів 6 та 7 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ? Окрім цього, просимо зазначити відповідну назву файлу, поданого зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, в якому розміщена запитувана інформація (у разі ії наявності)" повідомляємо наступне:
Запитувана Вами інформація наявна у складі Тендерної пропозиції Учасника даної процедури закупівлі ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» та міститься у файлах "5. Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (Підсумкова відомість ресурсів) pdf",та "6. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів pdf.", які були завантажені даним Учасником до системи ПРОЗОРО 08 листопада 2019 року де наразі перебувають у вільному доступі для перегляду та завантаження за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-17-004460-b.
Так, по першому питанню (підпункт 6 пункту 1 Розділу 3 ТД "Розрахунок вартості матеріальни ресурсів") - інформація міститься у Файлі "5. "Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (Підсумкова відомість ресурсів pdf" який складається з аркушів формату А4, на яких Учасником викладено відомість ресурсів з економічним обгрунтування змін, а саме: Довідка "Підсумкова відомість ресурсів", у т.ч. за розділами Розділ 1. "Витрати труда", Розділ 2. "Будівельні машини і механізми", Розділ 3. Будівельні машини враховані у складі взагально випробничих витрат" Розділ 4. "Будівельні матеріали вироби і конструкції", Підрозділ "Енергоносії машин враховані у складі загальновиробничих витрат" та Підрозділ "Машини для перевезення будівельних вантажів власним будівельним транспортом" - всього на 11 (Одинадцяти) арк.
По другому питанню (підпункт 7 пункту 1 Розділу 3 ТД "Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів" повідомляємо, що запитувана інформація міститься у Файлі "6. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів pdf." який складається з аркушів формату А4,на яких Учасником викладено розширену калькуляцію з економічним обґрунтуванням змін вартості залучеємої до будівництва техніки, механізмів та обладнання, де зазначені витрати енергоносіїв та мастильних матеріалів, вартість 1 (однієї) машино-години, а саме: Таблиця 2-1 "Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин", "Таблиця 2-2 Підсумкова вартість експлуатації Машин", "Таблиця 2-3 Дані по машинам та механізмам врахованим у складі загальновиробничих витрат" - всього на 9 (Девяти) арк.
Вищезазначені документи, які доступні для вільного перегляду, засвідчують, що зазначений Учасник надав детальні економічні обрунтування вартості своєї цінової пропозиції по кожному з її розділів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок моніторингу Держаудитслужби № UA-M-2021-05-20-000008 від 03 червня 2021 року, Тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса повідомляє про наступне. Результати Моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету, яке відбулося 07 червня 2021 року. За результатами засідання прийнято наступні рішення: 1) Посилити роботу з підготовки тендерної документації процедур закупівель, зокрема у частині розміщення інформації про тендерне забезпечення пропозицій учасників торгів (у разі застосування тендерного забезпечення Замовником); 2) Провести консультації із акредитованим торговим майданчиком системи Прозоро "Zakupki.prom.ua", на якому зареєстровано кабінет Замовника БУВР Тиси, щодо повноти відображення інформації, яку надає Замовник при здійсненні оголошень закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"; 3) Провести консультації із уповноваженим підприємством-адміністратором системи Прозоро - ДП "Прозоро" щодо причин не відображення повної інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу у 2019 році, а саме, умов надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо Замовник здійснив належний, повний та своєчасний ввід такої інформації в систему, шляхом заповнення відповідних електронних полів картки процедури закупівлі (у тому числі щодо тендерного забезпечення - зокрема розміру банківської гарантії та умов її подання) та підтвердив введену інформацію шляхом накладення електронного підпису (вищевказане підтверджується тим, що всі учасники закупівлі змогли ознайомитися із інформацією щодо умов процедури закупівлі, яка була у повному обсязі відображена на веб-сайті Прозоро, та спромоглися подали передбачене Оголошенням тендерне забезпечення у повній відповідності до вимог Замовника) Додатково інформуємо, що на запит Тендерного комітету, ДП "Прозоро" - адміністратор системи, а також майданчик Zakupki.prom.ua" повідомили, що інформація стосовно закупівлі UA-2019-10-17-004460-b - відображена на веб-порталі Уповноваженого органу у повному обсязі (у тому числі у частині тендерного забезпечення), що підтверджується роздруківкою графічної інформації із веб-порталу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-17-004460-b - перехід у Розділ "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" . Також, згідно офіційного повідомлення ДП "ПРОЗОРО" доступного для перегляду на веб-ресурсі ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novyy-etap-rozvytku-systemy, а саме "Prozorro оголошує новий етап розвитку системи закупівель: електронізацію критеріїв у тендерній документації" безпосередне відображення інформації про умови тендерного забезпечення на головній стартовій сторінці закупівлі (без заходу у розділ "Друкувати оголошення PDF") введено в дію лише з 03 грудня 2021 року шляхом впровадження змін до технічного регламенту системи ПРОЗОРО, завдяки яким система відображає інформацію про тендерне забезпечення безпосередньо в Оголошенні на головній стартовій сторінці закупівлі - з 03 грудня 2020 року. З огляду на вищенаведене, інформація про тендерне забезпечення процедур закупівель оголошених до 03 грудня 2021 року, розташовується у Розділі "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" – та отримується шляхом роздруківки графічної форми у форматі PDF. Починаючи з 03 грудня 2021 року така інформація відображається на безпосередньо на стартовій сторінці Оголошення про закупівлю, однак така вимога, не може стосуватися закупівлі, яка відбулася в 2019 році до набрання чинності змін до технічного регляаменту системи "Прозоро" . Закупівля: № UA-2019-10-17-004460-b була оголошена 17 жовтня 2019 року.

2021-06-10 21:49:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №240"" 14 534 496,12
UAH з ПДВ
14 534 496,12
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" 17 380 562,00
UAH з ПДВ
16 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №77" 18 552 030,05
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОВАТЕХБУД" 18 949 800,00
UAH з ПДВ
18 949 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2019 16:59
Паспорт Попадинець В.І..pdf
03 листопада 2019 16:59
Ліцензія ПМК 240.pdf
03 листопада 2019 16:59
Кошториси.pdf
03 листопада 2019 16:59
Банківська гарантія.zip
03 листопада 2019 16:59
Документ_ЄДР_1005916688.zip
03 листопада 2019 16:59
Виписка з ЄДР.pdf
03 листопада 2019 16:59
Document_USR_1005916688 (1).rtf
03 листопада 2019 16:59
довіреність 001.jpg
03 листопада 2019 16:59
витяг з протоколу 001.jpg
03 листопада 2019 16:59
17 Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2019 16:59
16 Проект Договору.pdf
03 листопада 2019 16:59
14 ТЗ.pdf
03 листопада 2019 16:59
13 Належна ціна.pdf
03 листопада 2019 16:59
11 Дотримання законодавства.pdf
03 листопада 2019 16:59
10 Належна якість робіт.pdf
03 листопада 2019 16:59
8 Захист довкілля.pdf
03 листопада 2019 16:59
7 Незалучення субпідрядних.pdf
03 листопада 2019 16:59
6 Наявність досвіду.pdf
03 листопада 2019 16:59
5 Наявіність працівників.pdf
03 листопада 2019 16:59
4 Наявність обладнання.pdf
03 листопада 2019 16:59
3 Відповідність ст.17.pdf
03 листопада 2019 16:59
1 Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:10
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:02
11. Договірна ціна.pdf
08 листопада 2019 15:02
10. Розрахунок прибутку.pdf
08 листопада 2019 15:02
1 Довідка про несудимість.pdf
02 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
02 листопада 2019 10:56
наказ на В.О..pdf
02 листопада 2019 10:56
банк. гарант. 100.pdf.(2).P7S
02 листопада 2019 10:56
банк. гарант. 100.pdf.(1).P7S
02 листопада 2019 10:56
банк. гарант. 100.pdf
02 листопада 2019 10:56
26. Три письмові відзиви.pdf
02 листопада 2019 10:56
25.Копії 3 договорів.pdf
02 листопада 2019 10:56
17. Прот. засід.нагляд.ради.pdf
02 листопада 2019 10:56
16.Копія Статуту.pdf
02 листопада 2019 10:56
12.Договірна ціна.pdf
02 листопада 2019 10:56
11.Розрах.прибутку.pdf
02 листопада 2019 10:56
10.Розрах.інш.суп.витрат.pdf
02 листопада 2019 10:56
08.Розрах.ЗВВ.pdf
02 листопада 2019 10:56
05.Розрахунок зароб.плати.pdf
02 листопада 2019 10:56
03.Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2019 10:56
01.Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 15:43
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:37
статут.PDF
01 листопада 2019 15:37
Розрахунок до пропозиції.PDF
01 листопада 2019 15:37
розрах машин і механізмів.PDF
01 листопада 2019 15:37
розрах до договірної ціни.PDF
01 листопада 2019 15:37
Про сертифікати.PDF
01 листопада 2019 15:37
Паспорт Касяна В.В..PDF
01 листопада 2019 15:37
Не залуч. субпідрядника.PDF
01 листопада 2019 15:37
локальний кошторис.PDF
01 листопада 2019 15:37
Ліцензія.PDF
01 листопада 2019 15:37
Ліцензія кошторисника.PDF
01 листопада 2019 15:37
Захист довкілля.PDF
01 листопада 2019 15:37
загальновиробничі.PDF
01 листопада 2019 15:37
Дотримання Законів України.PDF
01 листопада 2019 15:37
досвід.PDF
01 листопада 2019 15:37
Додаток №6 прод.PDF
01 листопада 2019 15:37
Додаток 6.PDF
01 листопада 2019 15:37
Додаток 5.PDF
01 листопада 2019 15:37
Додаток 4.PDF
01 листопада 2019 15:37
Додаток 2.PDF
01 листопада 2019 15:37
Договірна ціна.PDF
01 листопада 2019 15:37
Довідка про спеціалістів.PDF
01 листопада 2019 15:37
Гарантійний термн.PDF
01 листопада 2019 15:37
Відомість учасника.PDF
01 листопада 2019 15:37
відомість ресурсів.PDF
01 листопада 2019 15:37
Виписки ЄДРПОУ.PDF
01 листопада 2019 15:37
License with EDS .pdf
01 листопада 2019 15:37
G1019-8797-GL_tender.pdf
01 листопада 2019 15:37
G1019-8797-G_Zayava_Blank.pdf
01 листопада 2019 15:37
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf

Публічні документи

03 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
03 листопада 2019 16:29
3 Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2019 16:29
26 Листи відгуки.pdf
03 листопада 2019 16:29
25.4 Договір аналог 4.pdf
03 листопада 2019 16:29
25.3 Договір аналог 3.pdf
03 листопада 2019 16:29
25.2 Договір аналог 2.pdf
03 листопада 2019 16:29
25.1 Договір аналог 1.pdf
03 листопада 2019 16:29
23 Довідка субпідряд.pdf
03 листопада 2019 16:28
17.3. Рішення учасника ТОВ.pdf
03 листопада 2019 16:28
17 Довідка підписи.pdf
03 листопада 2019 16:28
16 Копія Статуту.pdf
03 листопада 2019 16:28
14 Довідка захисту довкілля.pdf
03 листопада 2019 16:28
12 Договірна ціна.pdf
03 листопада 2019 16:28
11 Розрахунок прибутку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №240""

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУКАЧІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №77"

ТОВ "КОВАТЕХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №240""
#01039895
Відхилено 14 534 496,12
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:39
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"
#01037092
Переможець 16 499 900,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"
#01037092
16 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 14:37
Додат угода № 4 -1 від 15.11.2021р. до Догвору № 1-11-2019 ВТ від 21.11.2019р. Теково-Гетеня Укр внесок Бюджет зобовяз..pdf зміни до договору
16 листопада 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 14:58
Додат угода № 4 від 09.11.2021р. до Догвору № 1-11-2019 ВТ від 21.11.2019р. Роботи Теково-Гетеня Укр внесок.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:37
Додаткова угода №3 від 22.12.2020р. реконструкція дамби с.Теково-с.Гетеня.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 17:27
Додаткова угода № 2 від 28.09.2020р. до Догвору № 1-11-2019 ВТ від 21.11.2019р. Теково-Гетеня Укр внесок Зміна реквізитів.PDF зміни до договору
28 вересня 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 21:53
Додаткова угода № 1 від 26.12.2019р. до Договору № 1-11-2019 ВТ від 21.11.2019р. ПМК 78 Роботи Теково-Гетеня Укр внесок.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 21:52
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 15:31
Договір № 1-11-2019 ВТ ПМК №78 Реконстр. дамби с.Текгово-Гетеня Коригув. Укр внесок від 20.11.2019р..PDF укладений
21 листопада 2019 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобовязань на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 1-11/2019 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника, Зміна обсягу фінансування Робіт у 2020 році (без зміни ціни Договору) з метою реєстрації бюджетних зобовязань в органах Держказначейства, відповідно до наявного обсягу фінасування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 1-11/2019 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобовязань по Договоору на 2020 рік, відповідно до реального обсягу фінансуванння (зіміни/уточнена) для органів Держказначейства України.
Номер договору про закупівлю: 1-11/2019 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі на 1 943 734,80 грн відповідно до обсягів фінансування. Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 1-11/2019 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2021 рік. (уточнені дані).
Номер договору про закупівлю: 1-11/2019 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 556 165,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 426 027,53 UAH)