Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Роменський коледж Державного вищого навчального закладу Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
Код ЄДРПОУ: | 00284032 |
Вебсайт: | http://rckneu.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 42009, Україна , Сумська обл., Ромни, Горького 250 |
Контактна особа: |
Даценко Валентина Яківна 380544872016 datsenko@rckneu.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 16:13 |
Тендерна документація 2019.docx | |
17 жовтня 2019 16:13 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
З цього питання зазначимо наступне, Учасником, згідно з вимогами пункту 1
розділу 3 Тендерної документації на Предмет закупівлі в ході подання тендерної пропозиції було надано копію протоколу загальних зборів учасників, наказ про призначення директора та додатково листа про його право підписувати тендерну документацію. Копія паспорта особи, яка має право підпису документів, надається у разі якщо така особа визначена Учасником. Отже, Учасником надано відповідні документи що підтверджують повноваження Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
2)щодо змісту вимоги скаржника про невиконання Учасником умов тендерної документації, а саме Додатку 4 Технічні вимоги «У разі виявлення протягом поставки товару недоліків (дефектів) - Замовник повідомляє про це Постачальника, який зобов`язаний за свій рахунок усунути недоліки у строки та в порядку, визначені в акті про їх усунення (надати довідку у довільній формі у складі тендерної пропозиції)», що є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
З цього питання зазначимо, що в технічних вимогах вказано, що Учасник має надати довідку в довільній формі якою гарантує усунення недоліків (дефектів) товару. Учасником було надано гарантійний лист, в якому заначено, що ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» у разі укладання договору підтверджує свою можливість і готовність виконувати всі Технічні вимоги Замовника зазначені у тендерній документації.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. (ст. 22 Закону).
В розділі 5 Тендерної пропозиції - Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, дається визначення, що відноситься до формальних помилок та які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Серед таких помилок є зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа відповідає вимогам цієї документації. Так, Учасник замість довідки в довільній формі надав Гарантійний лист виконувати усі Технічні вимоги Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-03-000003 ● 7b40216f2cf3406688a5ef0cdecadfd9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2020 № 40
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 02.11.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-17-003417-b 17.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-04 13:15:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-17-003417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із таких питань.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Роменським фаховим коледжем Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (далі – Замовник) за результатами проведення вищезазначеної процедури з товариством з обмеженою відповідальністю «СУМИГАЗ ЗБУТ» (далі – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ») укладено договір від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19 та додаткову угоду від 31.12.2019 № 4, відповідно до пункту 1 якої, внесено зміни до пункту 11.1 договору від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19, а саме: договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженим представниками сторін та скріплення їх печатками (за наявності) сторін і діє до 31 січня 2020 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» за договором від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19.
Також, просимо надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19 (додаткові угоди №1 та №2) щодо збільшення ціни газу за 1000 куб. метрів. При цьому, просимо вказати дату укладання додаткових угод №1 та №2 до договору від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-06 16:04:51
Інформація щодо виконання договірних зобовязань за Договором від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19та підстави укладення додаткових угод №1 від 12.12.2019 та №2 від 13.12. 2019 до Договору
На Ваш запит від 04.11.2020 щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» за договором від 21.11.2019 №41ДВ407-459-19 повідомляємо, що умови договору сторонами виконані в повному обсязі. Документи підтвердження додаються.
Щодо внесення змін до договору від 21.11.2019 №41ДВ407-459-19, а саме укладення додаткових угод №1 яка була укладена 12.12.2019 та №2 від 13.12.2019 повідомляємо, що ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» надано лист від 05.12.2019 ДП «Держзовнішінформ» про відпускний рівень цін на природний газ для установ i організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів на території України (додаються).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-11 13:16:21
Додаткова інформація щодо виконання договірних зобовязань за Договором від 21.11.2019 № 41ДВ407-459-19
На Ваш запит від 04.11.2020 щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» за договором від 21.11.2019 №41ДВ407-459-19 повідомляємо, що умови договору сторонами виконані в повному обсязі. Постачальником було поставлено природного газу 19 998,58 м3, Замовником було сплачено 117 361, 66 грн. 23.12.2019 та 10 365,6 м3 - сплачено 84 469,24 грн 04.02.2020. Документи підтвердження додаються.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-11 13:29:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-17-003417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із такого питання.
Чи надавав переможець торгів – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» особисто або поштою відповідно до вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації довідку, видану уповноваженим державним органом щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснень) долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-13 11:37:41
На запит від 11.11.20
На Ваш запит повідомляємо, що Переможець торгів – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» онадавав довідку, видану уповноваженим державним органом щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дякуєму за проведений моніторинг та подробний аналіз закупівлі.. Замовником розроблено Тендерну документацію з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції та з урахуванням Ваших зауважень. Замовник оприлюднив звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. Замовником вжито заходів щодо не допущення помилок в подальшій роботі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» наявна довідка у довільній формі що вимагається додатком 4 до тендерної документації (яка міститься в електронній системі під назвою «технічні вимоги», де вказано, що у разі виявлення протягом поставки товару недоліків (дефектів) – Замовник повідомляє про це Постачальника, який зобов’язаний за свій рахунок усунути недоліки у строки та в порядку, визначені в акті про їх усунення (надати довідку у довільній формі у складі тендерної пропозиції), тому тендерна пропозиція ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» відповідає умовам тендерної документації.
2020-11-26 15:21:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" |
436 500,00
UAH з ПДВ
|
436 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
462 240,00
UAH з ПДВ
|
447 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
447 963,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
448 200,00
UAH з ПДВ
|
448 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
451 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
455 490,00
UAH з ПДВ
|
455 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
511 200,00
UAH з ПДВ
|
511 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" #39586236 |
Переможець |
436 500,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 14:48
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 12:47
|
Дод. угода 5.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2020 09:46
|
Доодаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:49
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:35
|
Довідка газ.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:34
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:24
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 15:51
|
Договір № 41ДВ407-459-19 СУМИГАЗ ЗБУТ.pdf | укладений |
21 листопада 2019 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміни ціни за одиницю товару на 10 відсотків, коливання ціни такого товару на ринку, |
Номер договору про закупівлю: | 41DB407-459-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 4 ст. 36 "Про публічні закупівлі" зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 41DB407-459-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тимчасовим зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника керуючись п.п.1 пункту 4 статті 36 Закону України 922-VIII «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 41DB407-459-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згіднор п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі" дію договору про закупівлю газу на наступний 2020 рік продовжено, в обсязі, що не перевищує 20 %. |
Номер договору про закупівлю: | 41DB407-459-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 5 статті 36, продовжено дію договору про закупівлю на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 %. |
Номер договору про закупівлю: | 41DB407-459-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |