Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво колектора зливової каналізації довжиною 900 м по вулицям Шевченка, Данченка, Олександрійській в м. Чорноморську Одеської області (за рахунок коштів міського бюджету)
Очікувана вартість
23 100 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002959-b ● 707e895ca2e443f08b7dccea7899383a
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03363789 |
Місцезнаходження: | 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, Олександрійська, 2-Б |
Контактна особа: |
Малярчук Ігор Анатолійович 380486864301, kpmugkg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 23 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво колектора зливової каналізації довжиною 900 м по вулицям Шевченка, Данченка, Олександрійській в м. Чорноморську Одеської області (за рахунок коштів міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68002, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Олександрыйська 2Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45232454-9 — Будівництво колекторів дощової води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 15:33 |
додаток №3Б до ТД.doc | |
17 жовтня 2019 15:32 |
ТД.docx | |
17 жовтня 2019 15:32 |
Додаток №4 до ТД.docx | |
17 жовтня 2019 15:32 |
список матеріалів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-002959-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІМФАН", Код ЄДРПОУ:33812613
Дата подання: 15 листопада 2019 14:24
ВИМОГА
щодо усунення порушень умов тендеру
До: КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Як Вам відомо, Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-17-002959-b. Наше підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «НІМФАН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код за ДК 021:2015 – 45232454-9 «Будівництво колекторів дощової води (Будівництво колектора зливової каналізації довжиною 900 м по вулицям Шевченка, Данченка, Олександрійській в м. Чорноморську Одеської області)», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 11.11.2019 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне: «згідно п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: У складі пропозиції учасник надав недостовірний лист-відгук на виконання аналогічного договору, за № 1627/01 зареєстрований 30.09.2019 р. на участь у відкритих торгах що оголошені 17.10.2019 р.».
ТОВ «НІМФАН» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та в подальшому можуть призвести до розтрати місцевого бюджету, з огляду на наведене:
1. Несуттєва помилка яка не впливає на зміст пропозиції.
Згідно умов п.4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник закупівлі до Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору додатково надає оригінал позитивного листа відгука від контрагента щодо належного виконання умов договору (лист-відгук повинен бути виданий учаснику, містити № та дату вказаного договору).
Відтак, виходячи з вищенаведеного підставою для відмови стало невірне зазначення в листі-відгуку № 1627/01 від 30.09.2019 р., дати його складання, а саме «30.09.2019 р.» замість вірного «30.10.2019 р.». Помилка сталася з необачності працівників КП «ЧЕРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ» які готували відповідний відгук.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічна закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Помилка в даті листа-відгука є опискою/технічною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції та допущення якої не спростовує змісту відгуку та відображеної у ньому інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, а відтоді ніяким чином та не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НІМФАН».
Вищенаведене додатково підтверджується листом КП «ЧЕРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ» який міститься в додатках до цієї вимоги.
2. Вказані обставини не можуть слугувати підставою для підтвердження невідповідності учасника.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Всі вищенаведені критерії були підтверджені наданою документацію ТОВ «НІМФАН» у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору які і були змістом відгуку та відображеної у ньому інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків.
Крім того, Згідно умов п.4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник закупівлі до Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору додатково надає оригінал позитивного листа-відгука від контрагента щодо належного виконання умов договору (лист-відгук повинен бути виданий учаснику, містити № та дату вказаного договору).
Наданий лист-відгук повністю відповідає критеріям п.4 Додатку 1 Тендерної документації та містить номер та дату вказаного договору.
3. Порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо що своїми діями Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів та добросовісної конкуренції серед учасників встановлених ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» яка виражається в безпідставній дискваліфікації ТОВ «НІМФАН».
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється, зокрема, за принципом добросовісної конкуренції серед учасників.
Економічною конкуренцією є змагання суб`єктами господарювання з певною метою з використанням власних досягнень та переваг над іншими суб`єктами господарювання. Змагальність учасників конкурсних процедур закупівель ґрунтується на непевності кожного з них щодо поведінки інших учасників і зумовлює необхідність кожним з учасників для здобуття перемоги пропонувати кращі умови. У випадку, коли учасники торгів у процедурі державних закупівель домовляються між собою, усувається ця непевність та справжня конкуренція між ними. Якщо учасники змінили конкуренцію між собою на координацію, взаємодопомогу, і покупець не отримує той результат, який би він мав при справжній конкуренції.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником який надав всю необхідну документацію належним чином та зазнав протиправних дій з боку Замовника.
4. Протиправне відхилення пропозиції Скаржника може привести до розтрати коштів місцевого бюджету.
Як зазначено Замовником в Протоколі № 1 розгляду тендерних пропозицій від 11.11.2019 року за результатами електронного аукціону та оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію ТОВ "НІМФАН", проте за наявністю найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник безпідставно відхилив її, результатом такого рішення може стати Прийняття економічно невигідної пропозиції іншого учасника, що стане наслідком розтрати коштів місцевого бюджету та порушення п. 2 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тобто принципу максимальної економії та ефективності.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НІМФАН» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від «11» листопада2019 року та всі наступні рішення та розглянути пропозицію ТОВ «НІМФАН» з огляду на цю вимогу.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 11.11.2019 року;
2. Лист відгук № 1627/01 від 30.09.2019 року;
3. Лист від КП «ЧОРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ» № 1933/01 від 12.11.2019 року про допущення помилки в реєстрації відгуку.
Розгорнути
Згорнути
Як Вам відомо, Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-17-002959-b. Наше підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «НІМФАН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код за ДК 021:2015 – 45232454-9 «Будівництво колекторів дощової води (Будівництво колектора зливової каналізації довжиною 900 м по вулицям Шевченка, Данченка, Олександрійській в м. Чорноморську Одеської області)», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 11.11.2019 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне: «згідно п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: У складі пропозиції учасник надав недостовірний лист-відгук на виконання аналогічного договору, за № 1627/01 зареєстрований 30.09.2019 р. на участь у відкритих торгах що оголошені 17.10.2019 р.».
ТОВ «НІМФАН» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та в подальшому можуть призвести до розтрати місцевого бюджету, з огляду на наведене:
1. Несуттєва помилка яка не впливає на зміст пропозиції.
Згідно умов п.4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник закупівлі до Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору додатково надає оригінал позитивного листа відгука від контрагента щодо належного виконання умов договору (лист-відгук повинен бути виданий учаснику, містити № та дату вказаного договору).
Відтак, виходячи з вищенаведеного підставою для відмови стало невірне зазначення в листі-відгуку № 1627/01 від 30.09.2019 р., дати його складання, а саме «30.09.2019 р.» замість вірного «30.10.2019 р.». Помилка сталася з необачності працівників КП «ЧЕРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ» які готували відповідний відгук.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічна закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Помилка в даті листа-відгука є опискою/технічною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції та допущення якої не спростовує змісту відгуку та відображеної у ньому інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, а відтоді ніяким чином та не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НІМФАН».
Вищенаведене додатково підтверджується листом КП «ЧЕРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ» який міститься в додатках до цієї вимоги.
2. Вказані обставини не можуть слугувати підставою для підтвердження невідповідності учасника.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Всі вищенаведені критерії були підтверджені наданою документацію ТОВ «НІМФАН» у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору які і були змістом відгуку та відображеної у ньому інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків.
Крім того, Згідно умов п.4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник закупівлі до Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору додатково надає оригінал позитивного листа-відгука від контрагента щодо належного виконання умов договору (лист-відгук повинен бути виданий учаснику, містити № та дату вказаного договору).
Наданий лист-відгук повністю відповідає критеріям п.4 Додатку 1 Тендерної документації та містить номер та дату вказаного договору.
3. Порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо що своїми діями Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів та добросовісної конкуренції серед учасників встановлених ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» яка виражається в безпідставній дискваліфікації ТОВ «НІМФАН».
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється, зокрема, за принципом добросовісної конкуренції серед учасників.
Економічною конкуренцією є змагання суб`єктами господарювання з певною метою з використанням власних досягнень та переваг над іншими суб`єктами господарювання. Змагальність учасників конкурсних процедур закупівель ґрунтується на непевності кожного з них щодо поведінки інших учасників і зумовлює необхідність кожним з учасників для здобуття перемоги пропонувати кращі умови. У випадку, коли учасники торгів у процедурі державних закупівель домовляються між собою, усувається ця непевність та справжня конкуренція між ними. Якщо учасники змінили конкуренцію між собою на координацію, взаємодопомогу, і покупець не отримує той результат, який би він мав при справжній конкуренції.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником який надав всю необхідну документацію належним чином та зазнав протиправних дій з боку Замовника.
4. Протиправне відхилення пропозиції Скаржника може привести до розтрати коштів місцевого бюджету.
Як зазначено Замовником в Протоколі № 1 розгляду тендерних пропозицій від 11.11.2019 року за результатами електронного аукціону та оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію ТОВ "НІМФАН", проте за наявністю найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник безпідставно відхилив її, результатом такого рішення може стати Прийняття економічно невигідної пропозиції іншого учасника, що стане наслідком розтрати коштів місцевого бюджету та порушення п. 2 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тобто принципу максимальної економії та ефективності.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НІМФАН» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від «11» листопада2019 року та всі наступні рішення та розглянути пропозицію ТОВ «НІМФАН» з огляду на цю вимогу.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 11.11.2019 року;
2. Лист відгук № 1627/01 від 30.09.2019 року;
3. Лист від КП «ЧОРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ» № 1933/01 від 12.11.2019 року про допущення помилки в реєстрації відгуку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 13:23
Комунальним підприємством «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеської області, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № UA-2019-10-17-002959-b, Ваше підприємство виявило бажання взяти участь у тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
При ознайомлені з пропозицією, було виявлено, що Вами був наданий недостовірний лист-відгук на виконання аналогічного договору, за №1627/01 від 30.09.2019р. на участь у відкритих торгах, що оголошені 17.10.2019р., з чого вбачається, що лист-відгук був наданий раніше ніж розпочалися відкриті торги.
Враховуючи зазначене та керуючись ч.7 ст.28 Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.1 ст.30 Закону, наявні підстави, зазначені в ч.7 ст.28 Закону, а саме факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі. У зв’язку з чим Протоколом розгляду тендерних пропозицій за №1 від 11 листопада 2019р., Вашу пропозицію було відхилено.
Додатком до вищезазначеної вимоги, Вами було надано лист КП «Чорноморськводоконал» від 12.11.2019р. за 1933/01 яким повідомлено, що в листі – відгуку за №1627/01 від 30.09.2019р. була допущена помилка, а саме замість 10 місяця, написано 09 місяць, але відповідно до ч.5 ст.27 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з тим, що кінцевим строком подання тендерних пропозиції був 04.11.2019р., а наданий відгуку спотворено, Ваша вимога на скасування рішення про відхилення пропозиції, суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
При ознайомлені з пропозицією, було виявлено, що Вами був наданий недостовірний лист-відгук на виконання аналогічного договору, за №1627/01 від 30.09.2019р. на участь у відкритих торгах, що оголошені 17.10.2019р., з чого вбачається, що лист-відгук був наданий раніше ніж розпочалися відкриті торги.
Враховуючи зазначене та керуючись ч.7 ст.28 Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.1 ст.30 Закону, наявні підстави, зазначені в ч.7 ст.28 Закону, а саме факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі. У зв’язку з чим Протоколом розгляду тендерних пропозицій за №1 від 11 листопада 2019р., Вашу пропозицію було відхилено.
Додатком до вищезазначеної вимоги, Вами було надано лист КП «Чорноморськводоконал» від 12.11.2019р. за 1933/01 яким повідомлено, що в листі – відгуку за №1627/01 від 30.09.2019р. була допущена помилка, а саме замість 10 місяця, написано 09 місяць, але відповідно до ч.5 ст.27 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з тим, що кінцевим строком подання тендерних пропозиції був 04.11.2019р., а наданий відгуку спотворено, Ваша вимога на скасування рішення про відхилення пропозиції, суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відхили вимогу ТОВ Німфан
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-17-002959-b.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "НІМФАН", Код ЄДРПОУ:33812613
Дата подання: 25 листопада 2019 16:04
Дата подання: 25 листопада 2019 16:04
Скарга на рішення замовника
ТОВ «НІМФАН» звертається зі скаргою на протокольне рішення уповноваженої особи з публічних закупівель Комунального підприємства «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеської області (Замовник) від 11.11.2019 року № 1 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НІМФАН» та рішення Замовника (не оформленого протоколом) від 22.10.2019 р. щодо визначення ТОВ «СМУ-22» переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:45
рішення від 28.11.2019 № 17583 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:45
Інформація про резолютивну частину рішенн від 13.12.2019 № 18556.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 17:16
РІшення від 13.12.2019 № 18556.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 17:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НІМФАН" |
20 984 373,61
UAH з ПДВ
|
18 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖПРОМБУД" |
21 580 017,48
UAH з ПДВ
|
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 |
22 306 972,18
UAH з ПДВ
|
19 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" |
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» |
22 748 039,16
UAH з ПДВ
|
22 140 055,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НІМФАН" #33812613 |
Відхилено |
18 790 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:18
|
ТОВ "ІНЖПРОМБУД" #42648260 |
Відхилено |
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 08:25
|
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 #37224743 |
Відхилено |
19 590 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 11:42
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" #31622182 |
Переможець |
19 600 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 15:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 грудня 2019 15:44 |
Коментар щодо відміни: | ст. 31 ч.1 відсутність подальшої потреби |