Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального закладу «Маріупольський міський навчально-виховний комплекс «гімназія-школа № 27 Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Троїцька, 56, у Центральному районі м. Маріуполя» (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
68 687 884,00 UAH
UA-2019-10-17-002847-b 9e817fd0c4dd4f0885f876b69361e8c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380986568828 m.uks2018eib@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380986568828
m.uks2018eib@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:03
Очікувана вартість: 68 687 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 687,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 340000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального закладу «Маріупольський міський навчально-виховний комплекс «гімназія-школа № 27 Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Троїцька, 56, у Центральному районі м. Маріуполя» (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Джерелами фінансування робіт є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Троїцька, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:19
Додатки до ТД школа 27.pdf
17 жовтня 2019 15:19
ТД школа 27.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ" 68 480 934,00
UAH з ПДВ
68 480 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" 68 687 883,60
UAH з ПДВ
68 687 883,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 13:03
Довідка.pdf.p7s
11 листопада 2019 13:03
Довідка.pdf
11 листопада 2019 13:03
Довідка МВС.pdf
11 листопада 2019 13:03
Довідка ДФС.pdf
01 листопада 2019 09:44
43 Документи субпідрядника.pdf
01 листопада 2019 09:44
42 Довідка субпідрядники.pdf
01 листопада 2019 09:44
40 Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 09:44
38 Довідка нарахування ПДВ.pdf
01 листопада 2019 09:44
37 Гарантійний лист ціна.pdf
01 листопада 2019 09:44
36 Лист-гарантія довкілля.pdf
01 листопада 2019 09:44
35 Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 09:44
34 132.imd
01 листопада 2019 09:44
33 Кошторисна частина 3.pdf
01 листопада 2019 09:44
33 Кошторисна частина 2.pdf
01 листопада 2019 09:44
33 Кошторисна частина 1.pdf
01 листопада 2019 09:44
32 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 09:44
31 Ст.17 5.pdf
01 листопада 2019 09:44
30 Ст.17 4.pdf
01 листопада 2019 09:44
29 Ст.17 3.pdf
01 листопада 2019 09:44
28 Антикорупційна програма.pdf
01 листопада 2019 09:44
27 Ст.17 2.pdf
01 листопада 2019 09:44
26 Ст.17 1.pdf
01 листопада 2019 09:44
25 Лист пояснення рух коштів.pdf
01 листопада 2019 09:44
24 Фінансова звітність.pdf
01 листопада 2019 09:44
23 Аналогічний договір 2.pdf
01 листопада 2019 09:44
22 Аналогічний договір 1.pdf
01 листопада 2019 09:44
20 Штатний розпис.pdf
01 листопада 2019 09:44
19 Лист пояснення 1-дф.pdf
01 листопада 2019 09:44
18 1-ДФ.pdf
01 листопада 2019 09:44
17 Довідка працівники.pdf
01 листопада 2019 09:44
15 Довідка МТБ.pdf
01 листопада 2019 09:44
11 Довідка з банку.pdf
01 листопада 2019 09:44
7 Пакт про згоду.pdf
01 листопада 2019 09:44
6 Відповідність вимогам.pdf
01 листопада 2019 09:44
5 Згода з проектом договору.pdf
01 листопада 2019 09:44
4 Пояснення податки.pdf
01 листопада 2019 09:44
3 Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 09:44
2 Статут.pdf
01 листопада 2019 09:44
1 Повноваження.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 15:42
43 Посвідчення працівників.PDF
01 листопада 2019 15:42
42 Підтвердження МТБ.pdf
01 листопада 2019 15:42
41 штатний розпис.pdf
01 листопада 2019 15:42
40 1-ДФ.pdf
01 листопада 2019 15:42
39 технічне завдання.pdf
01 листопада 2019 15:42
38 уповноважена особа.pdf
01 листопада 2019 15:42
37 додаткове ПДВ.pdf
01 листопада 2019 15:42
36 гарантія ціна.pdf
01 листопада 2019 15:42
35 довкілля.pdf
01 листопада 2019 15:42
34 кошторисна частина.7z
01 листопада 2019 15:42
33 відомості з ЄДРПОУ.PDF
01 листопада 2019 15:42
32 ст.17 податки.pdf
01 листопада 2019 15:42
31 ст.17 корисливі мотиви.pdf
01 листопада 2019 15:42
30 ст.17 захист конкуренції.pdf
01 листопада 2019 15:42
29 ст.17 антикор.pdf
01 листопада 2019 15:42
28 ст.17 ЄДР.pdf
01 листопада 2019 15:42
25,26,27 Фінзвітність.pdf
01 листопада 2019 15:42
24 Відгуки.pdf
01 листопада 2019 15:42
23.2. аналогічний договір.PDF
01 листопада 2019 15:42
23.1 аналогічний договір.pdf
01 листопада 2019 15:42
23 Аналогічні договори.pdf
01 листопада 2019 15:42
21 працівники.PDF
01 листопада 2019 15:42
20 мтб.pdf
01 листопада 2019 15:42
19 гарантія 90 днів.pdf
01 листопада 2019 15:42
18 Забезпечення.zip
01 листопада 2019 15:42
16 довідка з банку.pdf
01 листопада 2019 15:42
15 Дозвіл№2.PDF
01 листопада 2019 15:42
14 субпідрядник.pdf
01 листопада 2019 15:42
13 Дозвіл№1.PDF
01 листопада 2019 15:42
12 ліцензія.PDF
01 листопада 2019 15:42
11 пакт.pdf
01 листопада 2019 15:42
9 згода з умовами договору.pdf
01 листопада 2019 15:42
8 цінова.pdf
01 листопада 2019 15:42
7 пояснення ПДВ.pdf
01 листопада 2019 15:42
6 витяг ПДВ.PDF
01 листопада 2019 15:42
5 код доступу.pdf
01 листопада 2019 15:42
4 Статут.PDF
01 листопада 2019 15:42
3 інформація про уо.pdf
01 листопада 2019 15:42
2 паспорт.pdf
01 листопада 2019 15:42
1 повноваження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"

ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"
#39481351
Переможець 68 480 934,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"
#39481351
68 480 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2023 14:42
Звіт про виконання договору 200-2019.docx укладений
23 червня 2023 14:40
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 11:43
Дод уг №11 від 07.12.21 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 13:22
Дод уг №10 від 25.11.21 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
25 листопада 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 16:44
Дод уг №9 від 01.11.2021 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
01 листопада 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 16:28
Дод уг №8 від 25.10.2021 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
25 жовтня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 08:21
Дод уг №7 від 25.06.21 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
30 червня 2021 08:20
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:23
Дод уг №6 від 22.03.21 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
22 березня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:45
Дод уг №5 від 28.12.2020 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 09:12
Дод уг №4 від 03.12.20 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 09:11
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 15:40
Дод угода №3 від 05.05.20 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
05 травня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 18:55
Дод угода №2 від 26.02.20 до дог №200 2019.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 18:54
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 12:11
Додаткова угода №1 від 16.12.19 до дог №200 2019.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 18:11
Договір №200 2019 від 25.11.2019 Школа №27.PDF укладений
25 листопада 2019 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення додатку 4 до договору
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни постанови КМУ щодо авансування та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити замовника та календарний графік викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 20 договору (банківські реквізити підрядника) викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 30.10.2021р
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір доповнений пунктом 13.4
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 01.02.2022 р
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням відкоригованої проєктної докумкентації та нового експертного звіту, Договірна ціна викладена в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 30.09.2022р
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов договору, сторони дійшли згоди викласти п. 12.1.1 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування виконаних робіт викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 01 лютого 2022
Сума оплати за договором: 23 234 245,81
UAH (в тому числі ПДВ 3 872 374,30 UAH)
Причини розірвання договору: Рішенням Господарського суду міста Києва від 08.11.2021 по справі № 910/1520/20 визнано недійсним рішення уповноваженої особи КП "Міське управління капітального будівництва" про визнання переможцем процедури закупівлі за № UA-2019-10-17-002847-b ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ", оформлене протоколом № 4 від 11.11.2019, і договір про закупівлю робіт від 25.11.2019 № 200/2019, укладений між КП "Міське управління капітального будівництва" та ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ".