Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV): код 39294100-0 - Інформаційна та рекламна продукція.
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002685-b ● 5ad5a7a3ff034078b4823922cefdef3b
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 32855406 |
Вебсайт: | http://www.zhitlo-invest.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд. 42 |
Контактна особа: |
Харченко Сергій Володимирович 380442012068 HSV1979@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 38 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 (CPV): код 39294100-0 - Інформаційна та рекламна продукція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ,вул. Володимирська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 листопада 2019
—
21 листопада 2019
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -розглядатимуться пропозиції з аналогами, які відповідають технічним умовам. -компанія співпрацює з юридичними особами будь якої організаційно-правової форми – платниками ПДВ та фізичними особами-підприємцями які є платниками податків, обов’язково повинні бути платником єдиного соціального внеску.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій