Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): код 39294100-0 - Інформаційна та рекламна продукція.
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002685-b 5ad5a7a3ff034078b4823922cefdef3b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харченко Сергій Володимирович

380442012068 HSV1979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 32855406
Вебсайт: http://www.zhitlo-invest.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд. 42
Контактна особа: Харченко Сергій Володимирович
380442012068
HSV1979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 38 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 (CPV): код 39294100-0 - Інформаційна та рекламна продукція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ,вул. Володимирська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  21 листопада 2019
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 10:20
сув.doc
22 жовтня 2019 10:20
сув.doc
17 жовтня 2019 15:03
сувенирка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -розглядатимуться пропозиції з аналогами, які відповідають технічним умовам. -компанія співпрацює з юридичними особами будь якої організаційно-правової форми – платниками ПДВ та фізичними особами-підприємцями які є платниками податків, обов’язково повинні бути платником єдиного соціального внеску.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій