Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (очищення газонів та квітників від опалого листя на території Дніпровського району)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002505-b 26b487845d1e46c4bc75b4b87185a33a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:23
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (очищення газонів та квітників від опалого листя на території Дніпровського району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, Дніпровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:03
Додаток 1.docx
17 жовтня 2019 15:03
Додаток 2.docx
17 жовтня 2019 15:03
Додаток 3.docx
17 жовтня 2019 15:03
Додаток 4.docx
17 жовтня 2019 15:03
Додаток 5.docx
17 жовтня 2019 15:03
ТД Утилізація видалення сміття Дніпровський р-н _ гарантія 10тис._сума_1.200.000грн_doc.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" 1 198 500,00
UAH з ПДВ
1 198 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЄВ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 17:24
Електронний підпис
09 листопада 2019 17:24
Dovidka_19305642200440896854.pdf.p7s
09 листопада 2019 17:24
Dovidka_19305642200440896854.pdf
09 листопада 2019 17:24
документи.PDF
02 листопада 2019 11:19
Електронний підпис
02 листопада 2019 11:19
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified (1).pdf
02 листопада 2019 11:19
якість.PDF
02 листопада 2019 11:19
Підписаний_G1019-8848-GL_tender.pdf
02 листопада 2019 11:19
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ (4).pdf
02 листопада 2019 11:19
інші документи.pdf
02 листопада 2019 11:18
договір.PDF
02 листопада 2019 11:18
гарантія.PDF

Публічні документи

02 листопада 2019 11:58
Електронний підпис
02 листопада 2019 11:57
Кваліфікаційні.PDF
02 листопада 2019 11:57
Документи.pdf
02 листопада 2019 11:57
Договір.PDF
02 листопада 2019 11:57
Гарантія.PDF
02 листопада 2019 11:57
Виписка.PDF
02 листопада 2019 11:57
Банківська ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЄВ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
Переможець 1 198 500,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" #38187083

№ рішення у справі

54/51-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
1 198 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 11:41
д.у.6 до дог.996-19 від 25.11.19.PDF укладений
27 лютого 2020 11:01
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:38
SCAN0164.PDF зміни до договору
16 січня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 15:20
SCAN0164.PDF зміни до договору
14 січня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:05
SCAN0114.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:02
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:58
SCAN0060.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:58
SCAN0043.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 14:19
д.у.1 дог.996-19.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 14:12
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:53
SCAN0028.PDF укладений
26 листопада 2019 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 996-19 від «25» листопада 2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке: Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в новій редакції. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт (послуга)
Номер договору про закупівлю: 996-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 996-19 від «25» листопада 2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 622 009 грн. 03 коп. (шістсот двадцять дві тисячі дев’ять гривень 03 коп.) (у тому числі ПДВ 20% - 103 668,17грн.). Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (послуги)
Номер договору про закупівлю: 996-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору, уклали цю додаткову угоду про таке: Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції. Обсяг закупівлі після внесення змін до договору складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 996-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 996-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 4 від 28 грудня 2019 року до Договору № 996-19 від «25» листопада 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 996-19 від «25» листопада 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 996-19 від «25» листопада 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 239 630 грн. 70 коп. (двісті тридцять дев’ять тисяч шістсот тридцять гривень 70 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 938,45 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 1 198 500 грн. 00 коп. (Один мільйон сто дев’яносто вісім тисяч п’ятсот грн.00 коп), (у тому числі ПДВ 20% - 199 750.00 грн.).” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Кількість закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 996-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 4 від 28 грудня 2019 року до Договору № 996-19 від «25» листопада 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 996-19 від «25» листопада 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 996-19 від «25» листопада 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 239 630 грн. 70 коп. (двісті тридцять дев’ять тисяч шістсот тридцять гривень 70 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 938,45 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 1 198 500 грн. 00 коп. (Один мільйон сто дев’яносто вісім тисяч п’ятсот грн.00 коп), (у тому числі ПДВ 20% - 199 750.00 грн.).” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Кількість закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 996-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 198 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 199 750,00 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 1 198 500 грн. з ПДВ (998 750 грн. без ПДВ). Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 1 438 130.70грн. з ПДВ (1 198 442.25грн. без ПДВ).