Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-10-17-002406-b 4273f2b435364850aa22888d320c0637
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Миколаївна Сушко

+380567450464 buh162015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Оксана Миколаївна Сушко
+380567450464
buh162015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 14:08
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:46
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF421dw (2222C008AA) + USB cable (з додатковим картриджем) - 5 шт., згідно специфікації, доставка в кабінет замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспек Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – розрахунки за надані товари здійснюються 100 % в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на протязі 30-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами накладних наданих товарів по факту. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:54
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі переможця, будуть розглядатися товари, що відповідають виставленим технічним характеристикам до предмету закупівлі, в яких чітко зазначені всі дані. Буде розглядатиметься та ціна, яку пропонує постачальник товару. ФОП підприємці не платники ПДВ допускаються (виставлена ними ціна остаточна)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 56 000,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 59 750,00
UAH з ПДВ
59 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 10:20
Сервіс_центри.pdf
23 жовтня 2019 10:20
!Пропозиція - 56000.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:56
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:55
Довідка_довкілля.pdf
25 жовтня 2019 10:55
Гарант лист1.pdf
25 жовтня 2019 10:51
договір.pdf
25 жовтня 2019 10:51
пропозиція_мфу.pdf
25 жовтня 2019 10:51
Паспорт ипн.pdf
25 жовтня 2019 10:51
Витяг з ЭДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:06
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Переможець 59 750,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:07

Документи

29 жовтня 2019 17:04
Протокол 49 29.10.19.doc

Документи

29 жовтня 2019 17:07
Протокол 49 29.10.19.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
59 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 17:07
Протокол 49 29.10.19.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 65.FR10.pdf укладений
05 листопада 2019 15:55