Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Шаргородська центральна районна лікарня" Шаргородської районної ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 33868196 |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., м. Шаргород,, вул. В. Чорновола, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Малішевська +380976642959 ekonom.shar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 553 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 банківських днів з дня фактичного постачання товару на адресу Покупця. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 14:04 |
Додаток 4.doc | |
17 жовтня 2019 14:04 |
Додаток 1.doc | |
17 жовтня 2019 14:04 |
Додаток 5.doc | |
17 жовтня 2019 14:04 |
Додаток 2.doc | |
17 жовтня 2019 14:04 |
Додаток 3.doc | |
17 жовтня 2019 14:04 |
ТД мед обладнання Правильне.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000007 ● e7d2144e16c1477696aecd0b0c7e7496
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-10-17-002167-b 17.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-13 15:30:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі устаткування для операційних блоків (ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-17-002167-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином учасник ФОП Лещенко Катерина Валеріївна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 07 листопада 2019 року б/н) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1.7 пункту 1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в частині накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису;
- підпункту 1.1 пункту 1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: заповненого проекту договору відповідно до додатку 3 (без зазначення вартості).
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-18 13:27:37
Відповідь
Відповідно до Вашого звернення тендерним комітетом було повторно розглянуто пропозицію ФОП Лещенко Катерини Валеріївни та відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-29 09:46:07
Відповідь
Відповідно до Вашого звернення, тендерним комітетом було повторно розглянуто пропозиції учасників і за результатами розгляду обидві пропозиції були дискваліфіковані, як такі,що не відповідають умовам тендерної документації.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна #2627104789 |
Рішення скасоване |
552 990,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 13:14
|
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна #2627104789 |
Відхилено |
552 990,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 13:34
|
ТОВ МЕГА-СПЕКТР #38899061 |
Відхилено |
553 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:06
|