Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015 – 30230000 - 0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери).
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2019-10-17-001720-b 0ed4e61ee3cb4ad09f6ffabb2e8c9cdd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Санаторна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:44
Очікувана вартість: 33 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
ДК021:2015 – 30230000 - Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок №7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 12:45
Додаток №4.docx
17 жовтня 2019 12:45
Додаток №3.docx
17 жовтня 2019 12:44
Додаток №2.docx
17 жовтня 2019 12:44
Додаток №1.docx
17 жовтня 2019 12:44
Оголошення закупівлі .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:00
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.
Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів .
На торги не допускаються товари,які не відповідають вимогам Додатку №1. Еквіваленти та аналоги розглядатися не будуть.
До участі допускаються всі учасники,які виявили бажання прийняти участь у торгах, в тому числі ФОП. Оцінка буде проводитись з урахуванням усіх витрат та податків, пов'язаних з предметом закупівлі, в тому числі ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 27 120,00
UAH з ПДВ
27 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 31 988,00
UAH з ПДВ
31 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ" 32 000,00
UAH з ПДВ
31 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 33 000,00
UAH з ПДВ
31 987,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 14:12
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:39
відгук ген.pdf
23 жовтня 2019 13:39
відгук вознесенськ.pdf
23 жовтня 2019 13:39
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
23 жовтня 2019 13:39
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
23 жовтня 2019 13:39
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
23 жовтня 2019 13:38
6030 Certificate-183282.pdf
23 жовтня 2019 13:38
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 09:59
Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 09:59
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 09:59
Копія витягу пдвgbm.jpg
25 жовтня 2019 09:59
Копія витягу з ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 09:59
Дов про аналог дог (1).pdf
25 жовтня 2019 09:59
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ"

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 27 120,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 12:48

Документи

29 жовтня 2019 12:47
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
27 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 12:47
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 396.pdf укладений
07 листопада 2019 10:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 520,00 UAH)