Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015 – 30230000 - 0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери).
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2019-10-17-001720-b ● 0ed4e61ee3cb4ad09f6ffabb2e8c9cdd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02003988 |
Місцезнаходження: | 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Санаторна, 7 |
Контактна особа: |
Кобець Людмила Михайлівна 380995016273 goprycrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 33 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 168,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
ДК021:2015 – 30230000 - Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок №7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 12:45 |
Додаток №4.docx |
17 жовтня 2019 12:45 |
Додаток №3.docx |
17 жовтня 2019 12:44 |
Додаток №2.docx |
17 жовтня 2019 12:44 |
Додаток №1.docx |
17 жовтня 2019 12:44 |
Оголошення закупівлі .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:00
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.
Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів .
На торги не допускаються товари,які не відповідають вимогам Додатку №1. Еквіваленти та аналоги розглядатися не будуть.
До участі допускаються всі учасники,які виявили бажання прийняти участь у торгах, в тому числі ФОП. Оцінка буде проводитись з урахуванням усіх витрат та податків, пов'язаних з предметом закупівлі, в тому числі ПДВ.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.
Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів .
На торги не допускаються товари,які не відповідають вимогам Додатку №1. Еквіваленти та аналоги розглядатися не будуть.
До участі допускаються всі учасники,які виявили бажання прийняти участь у торгах, в тому числі ФОП. Оцінка буде проводитись з урахуванням усіх витрат та податків, пов'язаних з предметом закупівлі, в тому числі ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
27 120,00
UAH з ПДВ
|
27 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
31 988,00
UAH з ПДВ
|
31 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ" |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
31 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
31 987,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
27 120,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 396.pdf | укладений |
07 листопада 2019 10:00
|