Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136100 |
Місцезнаходження: | 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5 |
Контактна особа: |
Олена Виблова +380971293257 osvita02136100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 548 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
(Співфінансування- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на НУШ та кошти місцевого бюджету)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 37 штука Комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук) Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72364, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Костянтинівка, вул. Шкільна, 147 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12. 2019 ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 16:27 |
ТД ноутбуки жовтень 2019.doc | |
21 жовтня 2019 15:12 |
Порівняльна таблиця про внесення змін до Додатку 5 Тендерної документації.docx |
21 жовтня 2019 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 жовтня 2019 16:27 |
ТД ноутбуки жовтень 2019.doc
|
|||||||||
21 жовтня 2019 15:12 |
Порівняльна таблиця про внесення змін до Додатку 5 Тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-17-000035 ● 1613aa7f3a82478bab2acd06e305d833
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 17:41 |
НАКАЗ
17.10.2019 № 173
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.10.2019 № 173
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2. UA-2019-10-17-001522- b, Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, ДК 021:2015 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук)), виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації на закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону моніторінгу UA-M-2019-10-17-000035 Відділ освіти МРДА ЗО усунув порушення : 1. внесені зміни до ТД дод.5 (порівняльна таблиця) 2. в примітках до предмету закупівлі зазначено фінансування - "(Співфінансування- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на НУШ та кошти місцевого бюджету)"
2019-10-21 15:28:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель