Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне Папір формату А4 та конверти
Очікувана вартість
546 658,33 UAH
UA-2019-10-17-001066-c 092f76a0d2f943dab13ac20ccb280f55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабченко Владислав Вікторович

0442946412 V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2
Контактна особа: Бабченко Владислав Вікторович
0442946412
V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:38
Очікувана вартість: 546 658,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 466,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 пункт
30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне Папір формату А4 та конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування: державний бюджет. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 19:31
ТД папір та конверти.doc
17 жовтня 2019 19:31
Титульний лист.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Без ПДВ
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:55
Доброго дня! У вас бюджет закупівлі вказаний "без ПВД" Прохання уточнити, пропозиції приймаються та аукціон буде проходити без ПДВ, а для платників ПДВ потім буде додаватись 20 до вартості?
Відповідь: - Відповідно до п.1 Розділу V тендерної документації, у якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:59
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:55
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Відповідно до п.3. ч.2. ст..22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Замовником визначено технічні характеристики враховуючи власну потребу, при цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:35
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгівельні марки або моделі, а відповідно до п.1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції довідку у довільній формі про технічні характеристики запропонованого товару, із зазначенням виробника, торгової марки та країни походження товару і сировини. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Аукціон здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «ціна тендерної пропозиції». У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-001066-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 06 листопада 2019 17:02
Невідповідність
Компанія «ТехноЮГ» брала участь в електронних торгах UA-2019-10-17-001066-c, предметом закупівлі якої є ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4). Відповідно до вимог додатку № 3 тендерної документації, товщина паперу, мк ISO 534 повинна бути 107 (+/- 3) мкм., білизна, CIE ISO 11475 – 170 (+/-4).Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» в складі своє пропозиції надає папір в якому параметри: товщина 105 (+/- 3), білизна 168, що не відповідає технічному опису предмета закупівлі. У зв'язку з цим просимо Вас відхилити пропозицію учасника ТОВ "Український папір" як таку, що не відповідає умовам додатку № 3 тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 16:04
Розглянувши Вашу вимогу щодо зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Розділу І Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Учасник повинен запропонувати папір офісний формату А4 із технічними характеристиками, зокрема,
Товщина паперу, мк ISO 534 - 107±3, тобто від 104 до 110.
Білизна, СІЕ ISO 11475 - 170±4, тобто від 166 до 174.
Учасником ТОВ «Український папір» у складі пропозиції надано файл «Документи частина 1.pdf» із листами «Опис до предмету закупівлі» № 2 від 04.11.2019р. та «Довідка про технічні характеристики запропонованого товару» №1 від 04.11.2019р., згідно яких Учасником пропонується папір із технічними характеристиками,
Товщина паперу, мк ISO 534 - 105
Білизна, СІЕ ISO 11475 – 168, які повністю відповідають умовам тендерної документації.

Враховуючи вищевикладене, зазначена у вимозі ТОВ "ТЕХНОЮГ" інформація не відповідає дійсності та не приймається Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-10-17-001066-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 листопада 2019 15:11
Щодо вимоги ТОВ " ТехноЮг"
ТОВ “Український папір”, як учасник даної закупівлі, ознайомилось зі змістом вимоги учасника ТОВ "ТехноЮг" щодо невідповідності нашої пропозиції тендерній документації Замовника. У відповідь на вимогу хочемо зазначити, що згідно Додатку 3 до тендерної документації Товщина паперу, мк ISO 534 має становити 107±3 (тобто враховуючи допуски межі становлять 104-111мк) та Білизна, CIE ISO 11475 – 170 ±4 (із врахуванням допусків межі – 166-174%). Запропонований нами папір ТМ «Multicopy» має Товщину 105мк та Білизну CIE 168% згідно наданого сертифікату якості, що повністю відповідає даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 16:14
Відповідь на вимогу ТОВ «ТехЮг» щодо відповідності пропозиції ТОВ «Український папір» умовам тендерної документації надано 07 листопада 2019 16:04.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 514 700,00
UAH
508 800,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 527 750,00
UAH
509 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 11:39
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:38
Акцепт.rar
04 листопада 2019 13:42
Електронний підпис
04 листопада 2019 13:42
Документи частина 2.rar
04 листопада 2019 13:42
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:56
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:24
Висновок.pdf
04 листопада 2019 15:24
Форма 1 - ст. 17.pdf
04 листопада 2019 15:24
УСТАВНЫЕ.7z
04 листопада 2019 15:24
Сертифікат IQ PREMIUM.pdf
04 листопада 2019 15:24
Полномочия директор.pdf
04 листопада 2019 15:24
Лист -договір - згода.pdf
04 листопада 2019 15:24
Документ - представитель.pdf
04 листопада 2019 15:24
Додаток 1 - КП.pdf
04 листопада 2019 15:24
Довідка ст.17.pdf
04 листопада 2019 15:24
Довідка про ТХ.pdf
04 листопада 2019 15:24
Довідка аналог. договори.pdf
04 листопада 2019 15:24
Довідка - субпідрядники.pdf
04 листопада 2019 15:24
Відгук.pdf
04 листопада 2019 15:24
Відгук 1.pdf
04 листопада 2019 15:24
Висновок УБВ СЕС Конви.pdf
04 листопада 2019 15:24
Видаткова накладна 1.pdf
04 листопада 2019 15:24
Аналог.договір.pdf
04 листопада 2019 15:24
Аналог.договір 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 508 800,00
UAH
05 листопада 2019 19:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 19:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
508 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 17:53
199.PDF укладений
22 листопада 2019 17:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 610 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 760,00 UAH)