Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання(багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання)
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2019-10-17-000901-c c412e199ae2b4a36b5dbe0dabbd607da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Громова Тетяна Анатоліївна

0612223056 VOKRATENDER2@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611459
Місцезнаходження: 69027, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Степова, 17
Контактна особа: Громова Тетяна Анатоліївна
0612223056
VOKRATENDER2@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 16:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 16:26
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання(багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Комп’ютерне обладнання(багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Новокузнецька,18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 30 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 16:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до умов тендерної документації та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник, в такому випадку, може запропонувати еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання.
2) Замовник вимогає заповнений у повному обсязі та завірений підписом уповноваженої особи учасника Додаток № 3 Технічні характеристики до тендерної документації із зазначенням конкретних моделей та з підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
3) Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 13 564,00
UAH з ПДВ
12 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 14 344,00
UAH з ПДВ
12 457,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 14 864,00
UAH з ПДВ
14 343,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 14 780,00
UAH з ПДВ
14 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 14 983,00
UAH з ПДВ
14 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 15 200,00
UAH з ПДВ
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 22:08
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_12456_00 .pdf
23 жовтня 2019 16:18
Лист-згода.pdf
23 жовтня 2019 16:18
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
23 жовтня 2019 16:18
Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2019 16:18
Довідка.pdf
23 жовтня 2019 16:18
mfu.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 16:25
Табл_№1.PDF
23 жовтня 2019 16:25
Лист умови_дог_згода.PDF
23 жовтня 2019 16:25
Лист довкілля.PDF
23 жовтня 2019 16:25
Техн характ Xerox WC 3225DNI.PDF
23 жовтня 2019 16:25
Ненад Статуту.pdf
23 жовтня 2019 16:25
СEC Xerox.pdf
23 жовтня 2019 16:25
Decl. Xerox mfu.pdf
23 жовтня 2019 16:25
Паспорт код1.pdf
23 жовтня 2019 16:25
Док Андросович1.pdf
23 жовтня 2019 16:25
Лист_згода.PDF
23 жовтня 2019 16:25
Пропозиція1.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:33
технічна.pdf
23 жовтня 2019 11:33
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 жовтня 2019 09:22
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
23 жовтня 2019 09:22
Vityag.PDF
23 жовтня 2019 09:22
Vipiska.PDF
23 жовтня 2019 09:22
Сканировать1 — копия.PDF
23 жовтня 2019 09:22
Гарантія на документи.pdf
23 жовтня 2019 09:22
ДОВІДКА документи.pdf
23 жовтня 2019 09:22
Витяг розширений.pdf
23 жовтня 2019 09:22
Pasport 1ST.PDF
23 жовтня 2019 09:22
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
23 жовтня 2019 09:22
Vipiska2.PDF
23 жовтня 2019 09:22
Pasport 12-13ST.PDF
23 жовтня 2019 09:22
ID KOD.PDF
23 жовтня 2019 09:22
Dovidka SCHET.PDF
23 жовтня 2019 09:22
Довідка-про досвід.pdf
23 жовтня 2019 09:22
Pasport 2ST.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

Андросович Сергій Адамович

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Переможець 12 456,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:12

Документи

28 жовтня 2019 16:12
рішення 93.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
12 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 16:12
рішення 93.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 169.pdf укладений
05 листопада 2019 11:38