ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля марки А, АО та марки Г, Г2)
Очікувана вартість
363 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000825-b 0df762c30a2e4d2c9f581ce11388368c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 25175462
Місцезнаходження: 62203, Україна , Харківська обл., смт. Золочів, вул. Центральна, 13а
Контактна особа: Оксана Верхогляд
+380997666825
zolsrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:53
Очікувана вартість: 363 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 тонни
ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля марки А, АО та марки Г, Г2)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 жовтня 2019 10:34
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2019 10:33
ТД Вугілля 2019 _повторні.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000022 ● 276b018ae59745fb950367924ee02ef9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20 17:54:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
20.11.2019 № 279
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.11.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.11.2019 № 279

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2019-10-17-000825-b 17.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ЗОЛОЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, 25175462, Україна, смт. Золочів, вул. Центральна, 13а
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля марки А, АО та марки Г, Г2) , 363000UAH, 09110000-3, ДК021, 55, тонни
  3. Інформація про оприлюднення: 0df762c30a2e4d2c9f581ce11388368c, 2019-10-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Золочівської селищної ради (далі – Замовник) від 15 жовтня 2019 р., тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Юхно Володимира Івановича (далі- ФОП Юхно В.І.), повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2019 року, договір про закупівлю від 25.11.2019 року №206-Т. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Юхно В.І. умовам тендерної документації в частині підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам. Згідно вимог пункту 6 «Інформація з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі (згідно з вимогами абзацу 3 Додатку 4 до тендерної документації), а саме: копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, завірених виробником; скановану копію з оригіналу договору з виробником вугілля; скановану копію з оригіналу гарантійного листа від виробника про гарантію відвантаження і дозволу на використання копії Сертифікату. Проте, ФОП Юхно В.І. в тендерній пропозиції надано копію з оригіналу договору на поставку вугілля без Специфікації, що є невід’ємною частиною договору, а отже, без підтвердження марки вугілля, сорту, якості та кількості поставок вугілля. Також, ФОП Юхно В.І. надано копію оригіналу договору з переробки та збагачення продукції між ТОВ «ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ» та ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНГІНДАСТРІ», проте не надано Специфікацію до договору, а отже, марка вугілля, сорт та якість не підтверджені. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилена пропозиція учасника ФОП Юхно В.І., та укладено договір від 25.11.2019 року №206-Т.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович 362 750,00
UAH з ПДВ
360 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» 361 000,00
UAH з ПДВ
361 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 18:49
sign.p7s
12 листопада 2019 18:46
документи переможця
11 листопада 2019 19:39
sign.p7s
11 листопада 2019 19:34
документи переможця
11 листопада 2019 19:34
документи переможця
11 листопада 2019 19:34
документи переможця
31 жовтня 2019 19:11
sign.p7s
31 жовтня 2019 19:04
Тех паспорт на ЗИЛ.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Пролонгация ИКТ-КТИ 2019.pdf
31 жовтня 2019 19:04
паспорт.PDF
31 жовтня 2019 19:04
навантажувач новий.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 жовтня 2019 19:04
КОД ІПН.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Документи на ваги.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Додаток 5.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Додаток 4.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Додаток 1.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Довідки 2.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Довідки 1.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Декларація 2018 рік.PDF
31 жовтня 2019 19:04
Гарантійні листи .PDF
31 жовтня 2019 19:04
Витяг з ЄДР 28.08.2019.pdf
31 жовтня 2019 19:04
АО КТИ сертифікат .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юхно Володимир Іванович
#2511600692
Переможець 360 935,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович
#2511600692
360 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 листопада 2019 09:37
Договір про закупівлю.pdf укладений
25 листопада 2019 09:35
Специфікація.pdf укладений
25 листопада 2019 09:35
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 13:19
про виконання договору.pdf укладений
03 грудня 2019 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 360 935,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку