Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючого спортивного майданчика у мультифункціональний для занять ігровими видами спорту по вул. Лесі Українки в м. Полонне Полонського району Хмельницької обл.
Очікувана вартість
1 979 240,00 UAH
UA-2019-10-17-000818-b 2eaf246153eb4ddf9972160a968aad92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процюк Алла Вікторівна

+380384332551 lawyerotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 40212984
Вебсайт: http://www.osvita.polonne.km.ua
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, вул. Лесі Українки,114
Контактна особа: Процюк Алла Вікторівна
+380384332551
lawyerotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:03
Очікувана вартість: 1 979 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 792,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція існуючого спортивного майданчика у мультифункціональний для занять ігровими видами спорту по вул. Лесі Українки в м. Полонне Полонського району Хмельницької обл. (Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, Полонський район, місто Полонне, вулиця Лесі Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 50 календарних днів Аванс 50 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
ОБСЯГ ВИКОНАНИХ (РЕАЛІЗОВАНИХ) УЧАСНИКОМ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ: 20%
Понад 10 млн. гривень:: 20%
Понад 8 млн. грн. до 10 млн. грн. включно:: 15%
Понад 6 млн. грн. до 8 млн. грн. включно:: 10%
Понад 4 млн. грн. до 6 млн. грн. включно:: 5%
Понад 2 млн. грн. до 4 млн. грн. включно:: 2%
До 2 млн. грн. включно:: 0%
НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКОВАНИХ ПРАЦІВНИКІВ: 10%
Понад 20 працівників: 10%
Від 15 до 20 працівників включно: 5%
Від 5 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників: 0%
04 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 16:55
Таблиця змін 2.doc
01 листопада 2019 16:17
Таблиця змін.doc
04 листопада 2019 16:55
ЗТД_реконструкція майданчика 2.doc
01 листопада 2019 16:17
ЗТД_реконструкція майданчика.doc
17 жовтня 2019 10:33
ТД_реконструкція майданчика.doc
04 листопада 2019 16:55
Додаток 4 Субпідрядники реконструкція майданчика - зміни 2.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток 4 Субпідрядники реконструкція майданчика - зміни.doc
17 жовтня 2019 10:33
Додаток 4 Субпідрядники реконструкція майданчика.doc
04 листопада 2019 16:55
Додаток 3 Проект договору реконструкція майданчика - зміни 2.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток 3 Проект договору реконструкція майданчика - зміни.doc
17 жовтня 2019 10:33
Додаток 3 Проект договору реконструкція майданчика.doc
04 листопада 2019 16:55
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція майданчика - зміни 2.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція майданчика - зміни.doc
17 жовтня 2019 10:33
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція майданчика.doc
04 листопада 2019 16:55
Додаток 1 Пропозиція реконструкція майданчика - зміни 2.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток 1 Пропозиція реконструкція майданчика - зміни.doc
17 жовтня 2019 10:33
Додаток 1 Пропозиція реконструкція майданчика.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000016 ● d9d52afa48d5414ab139f5b5fe2152a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.10.2019 № 52

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 28.10.2019 № 52
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 UA-2019-10-17-000818-b
17.10.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

тендерним комітетом усунено порушення виявлене за результатами проведеного моніторингу. Рішення комітету додається

2019-11-01 16:13:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель : в частині визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі відповідно до частини першої статті 24 Закону .)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 1 978 000,00
UAH з ПДВ
1 978 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 384 600 Документи
ТОВ Білдермакс 1 959 447,00
UAH з ПДВ
1 959 447,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 371 612.90 Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 11:01
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:58
Довідка про несудимість
19 листопада 2019 10:58
податкова
11 листопада 2019 14:50
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:31
пропозиція 3.7z
11 листопада 2019 14:31
пропозиція 2.7z
11 листопада 2019 14:31
пропозиція 1.7z

Публічні документи

11 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:57
Тендерна документація2.zip
11 листопада 2019 15:57
Тендерна документація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СПОРТ- ПРОГРЕС

ТОВ Білдермакс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білдермакс
#37329882
Відхилено 1 959 447,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 18:14
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
Переможець 1 978 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
1 978 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:47
Додаткова угода 2 від 28.09.2020 року.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 18:06
План фінанс..pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:04
КП.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:04
ДУ 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:30
додаток 2 зміни до договору
26 листопада 2019 15:09
додаток 1 зміни до договору
26 листопада 2019 15:09
договір укладений
26 листопада 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 405
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 978 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 329 666,67 UAH)