Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат чорних металів
Очікувана вартість
280 525,72 UAH
UA-2019-10-17-000725-a bbed2aa784df4ef7aaa29b067e74d8fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що торги на закупівлю прокату чорних металів, код ДК 021:2015 – 14620000-3 (сплави), було двічі відмінено (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-26-002144-b та UA-2019-08-16-000298-c) відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації, керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі (протокол № 3 від 17. 10.2019 року).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 17:57
Оскарження наміру укласти договір: 28 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 т
Прокат товстолистовий 5мм ст.3сп(пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
3 т
Прокат товстолистовий 6мм ст.3сп(пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
1 т
Прокат товстолистовий 10мм ст.3сп(пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
5 т
Прокат товстолистовий 12мм ст.3сп(пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
5 т
Прокат товстолистовий 20мм ст.3сп(пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
0.1 т
Прокат товстолистовий 30мм ст.3сп(пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 жовтня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ фірма "Вікант"
#24942675
Переможець 280 477,20
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 17:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ фірма "Вікант"
#24942675
280 477,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 18:16
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 16:23
ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:22
1_ДУ-1.pdf укладений
19 листопада 2019 16:22
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 09:30
Договір.pdf укладений
06 листопада 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв´язку із зменшенням ціни , керуючись п.5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди внести зміни до договору-поставки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19542/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 254 622,73
UAH (в тому числі ПДВ 42 437,12 UAH)