Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система))
Очікувана вартість
512 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000588-c f9fbb1ef5a234384ab12041bc9541f44
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкаренко Тетяна Анатоліївна

0682198121 pjataja_doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01987037
Місцезнаходження: 50049, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, буд.1а
Контактна особа: Шинкаренко Тетяна Анатоліївна
0682198121
pjataja_doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 14:30
Очікувана вартість: 512 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт.
Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично отриманий товар здійснюється в національній валюті в формі безготівкових розрахунків на підставі накладної та виставленого рахунку. Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:31
Додаток 7_Проект договору.docx
17 жовтня 2019 14:31
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:55
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідь на Ваше перше запитання до процедури міститься в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Кожним Учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованих товарів технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованих товарів технічним вимогам Замовника Учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованих товарів.
Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо). Якщо учасниками пропонуються еквіваленти товарів, Учасники обов’язково наводять опис пропонованого товару із зазначенням всіх параметрів товару, для можливості порівняння Замовником. Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані Замовником.
2. Відповідь на Ваше запитання щодо участі в закупівлі Учасника - фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість міститься у розділі тендерної пропозиції «Оцінка тендерної пропозиції», а саме:
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (100%) з ПДВ.
У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Зміст поставлених запитань свідчить про те, що запитувач не ознайомився з тендерною документацією. Пропонуємо Учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до Замовника з запитаннями щодо її вимог.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Завантаження та розвантаження, транспортування, проведення інсталяції та введення в експлуатацію товарів з навчанням персоналу здійснюється представниками Учасника та за його рахунок (надати гарантійний лист).
Зміст поставленого запитання свідчить про те, що запитувач не ознайомився з тендерною документацією. Пропонуємо Учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до Замовника з запитаннями щодо її вимог.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:53
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Спроможність Учасника поставити запропоновані товари повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість, номер оголошення про проведення закупівлі (надати оригінал такого гарантійного листа).
На підтвердження можливості Учасника поставляти товар з програмним забезпеченням Учасники в складі пропозиції мають надати копію ліцензії для програмного забезпечення (операційної системи), яке є предметом даної закупівлі та копію дозволу від виробника (офіційних представництв) на її продаж на території України.
В кожному комп’ютері повинна бути встановлена операційна система Windows 10 та наявний сертифікат справжності (голографічна наклейка з ліцензійним ключем) з назвою продукту та серійним номером.
Просимо Учасника надати роз’яснення щодо Вашого запитання.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:54
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:52
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Спроможність Учасника поставити запропоновані товари повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість, номер оголошення про проведення закупівлі (надати оригінал такого гарантійного листа).
На підтвердження можливості Учасника поставляти товар з програмним забезпеченням Учасники в складі пропозиції мають надати копію ліцензії для програмного забезпечення (операційної системи), яке є предметом даної закупівлі та копію дозволу від виробника (офіційних представництв) на її продаж на території України.
В кожному комп’ютері повинна бути встановлена операційна система Windows 10 та наявний сертифікат справжності (голографічна наклейка з ліцензійним ключем) з назвою продукту та серійним номером.
Просимо Учасника надати роз’яснення щодо Вашого запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 14:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій