Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук HP 15-ra047ur (3QT61EA) Jet Black, Системний блок в зборі
Очікувана вартість
17 960,00 UAH
UA-2019-10-17-000511-c ● 46cd5e04570d4a288a86b6c61ddd292d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 20518733 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Кронштадська,17 |
Контактна особа: |
Гребенюк Оксана Леонтіївна +380999287652 internat_orientir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 17 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 179,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбук HP 15-ra047ur (3QT61EA) Jet Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Системний блок в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно п.4.1.Договору: " Покупець проводить оплату товару, на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 (тридцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.." | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 13:47 |
Проект договору.doc |
17 жовтня 2019 13:47 |
Компютерне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:56
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника . Якщо учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції він має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у тендерній документації та запропоновані учасником показники аналогічного товару (заповненої учасником таблиці відповідності). 2. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 3. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" #2374106008 |
Переможець |
17 299,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 13:45
|
Договір | укладений |
31 жовтня 2019 13:43
|