Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000293-c 6fac9f529bf34c46bc474431f5c47c7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанченко Тетяна

+380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: Степанченко Тетяна
+380666266841
tanyastepanchenko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комп"ютерне робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська обл., Полтава, Проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 11:26
ТД на компютери.doc
17 жовтня 2019 11:26
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:06
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Тендерний комітет розглянувши ваше питання, повідомляє наступне. Фактично у вашому питанні міститься три групи питань. Для зручності відповідь структурована за кожною з них.
1. Стосовно допуску на торги товарів, торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить загальні вимоги до предмету закупівлі, в яких міститься інформація щодо допуску до участі у торгах еквівалентів. Зокрема, вказано, що у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів.
2. Стосовно зобов'язання учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить загальні вимоги до предмету закупівлі, в яких міститься перелік документів, що надаються на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару. Зокрема, на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему управління якістю стосовно виробництва системних блоків та моніторів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).
- Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків та моніторів ISO 14001:2015 (14001:2015).
- Копію чинного на дату подання пропозиції висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на системні блоки та монітори .
- Копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність регламенту низьковольтного електричного обладнання на системні блоки та монітори.
- Копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на системні блоки та монітори.
- Детальний технічний опис системного блоку та монітору (назва виробника, модель, артикул).
- Авторизаційні листи (або листи про повноваження) від виробників, або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання на системний блок, монітор для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, та терміни безкоштовного сервісного обслуговування (у довільній формі).
Крім того, Учасник повинен надати розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника та детальний технічний опис товару, що пропонується.
Всі вказані документи, за своїм характером, видаються не на продукцію суб’єкта господарювання як такого, а на конкретну (конкретні) торгову марку та модель продукції. Отже, тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції документів, що дають змогу ідентифікувати конкретну марку та модель запропонованого товару, а відповідно, дотримання принципу відкритості та прозорості забезпечено. У зв’язку з цим не вбачається необхідності в дублюванні вказаної інформації в цінових пропозиціях учасників.
3. Щодо допуску до участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та порядку оцінки їх цінових пропозицій, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5 розділу 1 тендерної документації, визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі.
Відповідно до абз. 2 п. 1 розділу 5 тендерної документації, визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 2 – Тендерна пропозиція. Вказаний додаток, крім іншого, містить Примітки. У п. 2 Приміток вказано, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість пропозиції, з ПДВ (грн.)» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Отже, порівнюватись буде саме ціна, вказана учасником з урахуванням вказаної вимоги тендерної документації.
Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує.
Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 39 600,00
UAH з ПДВ
39 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 39 861,00
UAH з ПДВ
39 861,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:51
Довідка_МВСУ.pdf
11 листопада 2019 15:51
Довідка_ГУ_ДПС.pdf
01 листопада 2019 12:19
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:16
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
01 листопада 2019 12:16
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
01 листопада 2019 12:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 12:51
UA-2019-10-17-000293-c.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 39 600,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
39 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:12
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:39
Договір № 1269.pdf укладений
19 листопада 2019 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 600,00 UAH)