Капітальний ремонт - розчистка русла річки Сіверський Донець та річки Мжа в Зміївському районі Харківської області
Очікувана вартість
10 374 153,60 UAH
UA-2019-10-16-004034-b 392e0c45976f42a3bccf635450d82196
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Зміївська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04059639
Місцезнаходження замовника: 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, вул.Адміністративна, 9
Контактна особа замовника: Тішкіна Т. І.
+380574733650
zmiev.rda@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:15
Очікувана вартість: 10 374 153,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 741,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт - розчистка русла річки Сіверський Донець та річки Мжа в Зміївському районі Харківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт - розчистка русла річки Сіверський Донець та річки Мжа в Зміївському районі Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, Русла річки Сіверський Донець та річки Мжа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, протягом 30 робочих днів з дня підписання договору, за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником – Розпорядником коштів та Генеральним підрядником здійснюються у термін 90 днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного та обласного бюджету Пiсляоплата 90 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 жовтня 2019 11:39
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 19:16
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2019 10:52
Перелік змін 24.10.19 р..docx
24 жовтня 2019 10:52
ТД 15.10.19 Нов Ред 24.10.19.doc
16 жовтня 2019 18:57
ТД 15.10.19.doc
16 жовтня 2019 18:57
Додаток 6 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 08:32
З метою збалансованого ціноутворення при подачі тендерної пропозиції , просимо додати до тендерної документації інформацію стосовно будівельних робіт ( Робочий проект, пояснювальна записка, розділ «Будівельні роботи»); Генплан (зона розчищення та карти гідровідвалів); поперечні розрізи та поздовжній розріз ділянки розчистка русла річки Сіверський Донець та річки Мжа а також її геологію та засміченність забою; надати можливість ознайомитись з робочою документацією (за якою адресою та в який час) а також відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час проведення процедури закупівлі Замовником в тендерній документації (Додаток 1) надається інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Для своєчасного складання тендерної пропозиції Учасника, він має можливість ознайомиться з місцем виконання робіт, яке знаходиться за адресою 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв , Русла річки Сіверський Донець та річки Мжа. Стосовно надання додаткового матеріалу до тендерної документації – будуть внесені зміни.
Дякуємо за запитання.
тендерна документація, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2019 07:53
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 08:33
З метою збалансованого ціноутворення при подачі тендерної пропозиції , просимо додати до тендерної документації інформацію стосовно будівельних робіт ( Робочий проект, пояснювальна записка, розділ «Будівельні роботи»); Генплан (зона розчищення та карти гідровідвалів); поперечні розрізи та поздовжній розріз ділянки розчистка русла річки Сіверський Донець та річки Мжа а також її геологію та засміченність забою; надати можливість ознайомитись з робочою документацією (за якою адресою та в який час) а також відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час проведення процедури закупівлі Замовником в тендерній документації (Додаток 1) надається інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Для своєчасного складання тендерної пропозиції Учасника, він має можливість ознайомиться з місцем виконання робіт, яке знаходиться за адресою 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв , Русла річки Сіверський Донець та річки Мжа. Стосовно надання додаткового матеріалу до тендерної документації – будуть внесені зміни.
Дякуємо за запитання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000020 ● 23a1199fcc8949488dc4d04fded1f7f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20 17:57:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2019 № 279
(дата)
Харків


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.11.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2019 №279

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-10-16-004034-b 16.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Зміївська районна державна адміністрація, 04059639, Україна, Зміїв, вул.Адміністративна, 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт - розчистка русла річки Сіверський Донець та річки Мжа в Зміївському районі Харківської області, 10374153.6UAH, 45450000-6, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 392e0c45976f42a3bccf635450d82196, 2019-10-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зміївської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 15.10.2019 б/н; тендерну пропозицію Приватне підприємство «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» (далі – ПП «ГАРАНТ БУД СЕРВІС»). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ПП «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» не відповідає вимогам пункту 15 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: не надано документів, які підтверджують право власності обладнання, вказаного у довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. Також, учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. В порушення пункту 16 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ПП «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» не надано страхову гарантію у сумі 51 800,00 гривень. Однак, на порушення пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ГАРАНТ БУД СЕРВІС» , як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 та умовам тендерної документації, та в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації., 05 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС" 10 226 222,40
UAH з ПДВ
10 018 739,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС" 10 124 612,00
UAH з ПДВ
10 020 870,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:47
Довідки переможця.pdf
04 листопада 2019 12:09
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 19:30
sign.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 2.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 2.pdf
31 жовтня 2019 19:29
свiдоцтво.rar.p7s
31 жовтня 2019 19:29
свiдоцтво.rar
31 жовтня 2019 19:29
реестр 14.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 14.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 13.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 13.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 12.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 12.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 11.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 11.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 10.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 10.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 9.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 9.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 8.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 8.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 7 частина 2.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 7 частина 2.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 7 частина 1.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 7 частина 1.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 6.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 6.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 5.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 5.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 4.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 4.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 3.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 3.pdf
31 жовтня 2019 19:29
реестр 1.pdf.p7s
31 жовтня 2019 19:29
реестр 1.pdf
31 жовтня 2019 19:29
Правила.rar.p7s
31 жовтня 2019 19:29
Правила.rar
31 жовтня 2019 19:29
Лiцензiя.rar.p7s
31 жовтня 2019 19:29
Лiцензiя.rar
31 жовтня 2019 19:29
Договiр_1013.rar.p7s
31 жовтня 2019 19:29
Договiр_1013.rar
31 жовтня 2019 19:29
Гарантiя_1013.rar.p7s
31 жовтня 2019 19:29
Гарантiя_1013.rar

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:45
sign.p7s
31 жовтня 2019 16:44
Реєстр 5 довідки.pdf
31 жовтня 2019 16:44
Реєстр 2 Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 16:44
Реєстр 1 Статутні.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"
#39674290
Рішення скасоване 10 018 739,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:51
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"
#39674290
Відхилено 10 018 739,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:10
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"
#40122592
Відхилено 10 020 870,46
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:57

Документи

29 листопада 2019 16:09
sign.p7s
29 листопада 2019 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2019 15:51
Протокол № 51.PDF

Документи

05 грудня 2019 10:56
sign.p7s
05 грудня 2019 09:33
Протокол № 52.PDF
29 листопада 2019 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 10:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку