Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Очікувана вартість
46 655,00 UAH
UA-2019-10-16-004012-b 385c4e0d98b9429686b6ed2983f1a281
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 23:00
Очікувана вартість: 46 655,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штука
папір (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Д. Яворницького, 105 (2 поверх) та проспект Д. Яворницького, 75А (5 поверх, кабінет 59)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:54
перелік змін 18.10.19.docx
18 жовтня 2019 13:54
Тендерна документація (зі змінами).docx
16 жовтня 2019 18:41
Додаток 6 - Проект договору.docx
18 жовтня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:54
перелік змін 18.10.19.docx
18 жовтня 2019 13:54
Тендерна документація (зі змінами).docx
16 жовтня 2019 18:41
Тендерна документація.docx
16 жовтня 2019 18:41
Додаток 6 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:24
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:47
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня. В Додатку 4 "Інформації про технічні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю паперу для офісної техніки в аркушах, А4 вказано, що папір повинен бути класу «С».
Клас «С» - офісний папір для повсякденних робіт, включаючи двосторонній друк.
Папір класу "С" повинен відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів:
– Білизна паперу: 146 ± 3% і (по СІЕ);
– Щільність паперу: 80 ± 3 г / м2 (по СIE).
З огляду на вищезазначене Замовник внесені відповідні зміни до тендерної документації (уточнення по СІЕ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-004012-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:21
невідповідність технічних вимог предмету закупівлі
Шановний Замовнику, наша компанія планує прийняти участь в закупівлі (UA-2019-10-16-004012-b), предметом якої є Офісне устаткування та приладдя різне (папір), ДК 021:2015 – 30190000-7. Уважно вивчивши кваліфікаційні вимоги, нашими спеціалістами було виявлено дискримінаційні вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, які викладені в Додатку №5 до тендерної документації.
Так, відповідно до міжнародних стандартів які визначають технічні параметри офісного паперу класу С форматів А4 та А3, показник білизни по CIE визначається з технологічними допусками, які становлять 146±3% (відповідно до ISO11475), але ж ніяк не 149%, показник щільності паперу також визначається з технологічними допусками, які становлять 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536). Надати будь-який аналог згідно встановлених Вами параметрів без вказаних відповідно до міжнародних стандартів показників та допусків – неможливо. Просимо Вас внести відповідні зміни до Додатку №5 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо предмету закупівлі» та зазначити вказані вами параметри щільності та білизни з можливими технологічними допусками відповідно до міжнародних стандартів для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 13:49
внесені зміни до тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій